Vânzările directe – o industrie puternică, în creștere, cu milioane de parteneri independenți. Mulți dintre distribuitorii independenți au început ca Linda Isgrig, protagonista unui reportaj difuzat de ABC News: căutând ceva interesant ca să mai iasă din casă. Opt ani mai târziu, aceasta este director într-o companie de network marketing și declară: “Cred foarte mult în calitatea produselor pe care le promovez”. Membrii Direct Selling Association, completează ABC News, spun că un factor-cheie în dezvoltarea unei afaceri de success în network marketing este să să îți placă produsul pe care îl vinzi.
Un alt distribuitor independent, Gladys Morris, declară că s-a înregistrat pentru că îi plăceau produsele și voia să le cumpere cu reducere. Acum, șapte ani mai târziu, este o profesionistă, are o echipă de 30 de persoane și un nivel în companie care asigură venitul cel mai important al familiei. Mai mult decât atât, Morris e încântată că a început MLM-ul în paralel cu serviciul, pentru că atunci când s-a întâmplat ca postul ei să se restructureze a avut o alternativă. “Dacă vreau un venit, trebuie să muncesc pentru el”, spune Morris.