Rezultatele financiare ale companiilor de vânzări directe, la final de an

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...

Se apropie finalul anului, iar rezultatele financiare ale companiilor de vânzări directe încep să se cristalizeze. În rândurile de mai jos, o analiză a Worldofdirectselling.com arată cum s-au descurcat din punct de vedere financiar, până în acest moment, șase din companiile de top care și-au publicat datele.

Avon a închis trimestrul trei al anului cu o scădere de 8% a vânzărilor, și primele nouă luni ale lui 2012 cu o scădere de 6,4%. Printre piețele unde Avon a înregistrat cele mai mari pierderi se numără China (-31%), Marea Britanie (-25%), Brazilia (-19%), Africa de Sud (-14%), Rusia (-9%) și America de Nord (-6%).

Herbalife s-a descurcat din nou foarte bine în al treilea trimestru, închizând această perioadă cu o creștere de 14% a vânzărilor la nivel mondial, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Natura Brazil este o altă companie care a obținut o creștere în trimestrul trei: 14,8%, iar în primele nouă luni 14%.

Nu Skin este compania cu cea mai importantă creștere a ultimului trimestru, cu o creștere a vânzărilor de 23% în trimestrul 3 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru Oriflame, 2012 va fi un alt an slab, cu o scădere a vânzărilor de 4% în ultimul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Profitul Tupperware a scăzut cu 1% în trimestrul 3 și cu 2 procente în ultimele nouă luni.

Sursa: World of Direct Selling

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NEWSLETTER
* = câmp necesar