Herbalife intenționează să-și schimbe numele, se arată într-un comunicat al companiei de la finalul lunii februarie. Mișcarea face parte dintr-o strategie amplă prin care compania caută să mărească valoarea acționariatului.
“Credem că schimbarea numelui în Herbalife Nutrition este mai reprezentativă pentru obiectivul nostru de a face lumea mai sănătoasă și mai fericită, reflectând mai bine strategiile și investițiile noastre pentru a deveni liderul mondial în industria nutriției”, a declarat Rich Goudis, CEO Herbalife.
Ca parte din acest plan, Herbalife și-a actualizat strategia de alocare a capitalului și intenționează să organizeze o ofertă de tipul “licitație modificată olandeză” prin care urmărește achiziționarea de acțiuni în valoarea de 450-650 milioane USD din capitalul comun al Companiei.
Compania intenționează, de asemenea, să efectueze un split de acțiuni two-for-one din capitalul comun.
Citește și Herbalife înființează un fond de 90 milioane dolari în China.