Portalul braindirectory.com a dat publicităţii un top 500 al celor mai valoroase branduri în 2015.
Primele cinci locuri sunt neschimbate ca ordine faţă de 2014:
- Apple (valoare 126,8 miliarde dolari, calificativ AAA)
- Samsung Group (valoare 81, 7 miliarde dolari, calificativ AAA-)
- Google (valoare 76,68 miliarde dolari, calificativ AAA)
- Microsoft (valoare 67 miliarde dolari, calificativ AAA)
- Verizon ( valoare 59,8 miliarde dolari, calificativ AAA-)
Sunt prezente şi două companii de vânzări directe, Avon (în scădere, de la locul 194 în 2014, la 381 în 2015 – explicabil, dacă citim ştirea despre lupta sa pentru supravieţuire), cu o valoare a brandului de 3,897 miliarde dolari, calificativ AA+) şi o primă prezenţă în top 500, Natura, pe locul 483 (valoare brand 3,22 miliarde dolari, calificativ AAA-).
Oriflame nu prinde topul 500, cu o valoare a brandului de 1,038 miliarde dolari, calificativ AA+.
Sursa: braindirectory.com