Avon îşi consolidează brandul odată cu lansarea unei campanii multimedia destinată să destăinuie povestea Avon unei noi generaţii de femei.
Din cauza declinului puternic din ultimii ani, Avon a fost ţinta a nenumărate ştiri avertizând asupra viitorului companiei. Acum, gigantul în vânzări directe caută să-şi spună povestea prin lansarea unei noi platforme de brand, Beauty for a Purpose (Frumusețe cu un scop).
„Beauty for a Purpose reprezintă o viziune de ţintire a viitorului companiei Avon şi are temelia în istoria noastră bogată în acordarea de putere femeilor. Independenţa financiară este cea mai importantă pârghie către putere a femeilor, iar de peste 125 de ani Avon a oferit femeilor şansa câştigurilor. Dedicaţia noastră către femei este reflectată şi de munca susţinută în domeniul cancerului de sân şi a violenţei domestice în cadrul activităţii noastre de sprijinire a femeilor întru o viaţă sănătoasă, fără violenţă.”
Sheri McCoy, CEO Avon
Conţinutul site-ului Beauty for a Purpose pune accent pe distribuitorii, liderii şi produsele Avon. Brandul subliniază şi parteneriatul cu celebrităţi – printre care Maria Sharapova, Olivia Wilde sau Fergie – cu materiale în exclusivitate.
Avon declară că doreşte să integreze noile mesaje în toată rețeaua sa până la sfârșitul anului.
Sursa: directsellingnews.com