Cifrele date publicităţii de Direct Selling Association of Ireland (DSAI) arată că 75% din cele 20.000 de persoane din industria de vânzări directe sunt femei, din care 30% sunt mame casnice.
Cu o contribuţie de 50 milioane de euro anual în economia Irlandei, vânzările directe sunt acelea prin care bunurile sunt vândute direct la consumatori în afara unui magazin fix.
„Se naşte un nou tip de femeie antreprenor în Irlanda – femei care vând produse pe care le iubesc şi care construiesc afaceri cu adevărat solide prin vânzări directe.”
„Vedem din ce în ce mai multe femei atrase de vânzările directe, pentru că acestea se intercalează uşor printre alte obligaţii – fie că e vorba de copii, educaţie sau alt serviciu.”
Lynda Mills, director general DSAI
Cifrele publicate de DSAI sunt bazate pe o cercetare a companiilor sale membre, incluzând Amway, Forever Living şi Neal’s Yard Remedies.
Sursa: businessforhome.org