Zig Ziglar: Toată lumea face vânzare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Toată lumea face vânzare, spune Zig Ziglar într-un articol publicat de Success.com. Poate denumirea funcției tale nu conține cuvântul vânzări, dar dacă ceea ce ai de făcut implică munca cu oamenii, atunci faci vânzare.

Iată câteva principii de bază în vânzări, în viziunea lui Zig Ziglar:

Vânzarea nu o faci cuiva, ci pentru cineva.

Onestitatea și integritatea sunt cele mai importante calități ale unui antreprenor.

Ascultă. Acesta este un principiu de bază însă adesea trecut cu vederea. Dacă ești foarte concentrat la ceea ce urmează să spui încât nu mai auzi ce spun cei din jur, pierzi șansa de a afla ce nevoi au. Ia-o ușor, acordă atenție sinceră celor spuse de prospecții sau clienții tăi. Vei fi surprins cum ascultându-i se creează o relație de parteneriat.

Prospectează. Acest cuvânt trezește teamă în cazul persoanelor care nu sunt convinse că a vinde ceva este în beneficiul clientului. Cu toții prospectăm, fără să ne dăm seama. Când te întâlnești cu prietenul/prietena, de fapt prospectezi fiind în căutarea partenerului de viață. Când ai un produs de vânzare, ai nevoie de un client, deci începi să cauți persoanele care au nevoie de produsul tău. Dacă nu crezi că viața persoanei respective va fi mai bună cu ajutorul produsului pe care vrei să îl vinzi, fie nu vinzi ce trebuie, fie nu vinzi cui trebuie. Un prospect real are nevoie de produsul tău, își dorește produsul și are posibilitatea financiară să îl cumpere. Prospectarea devine a doua natură când o să pui în practică: “Poți să ai orice îți dorești dacă ajuți destui oameni să obțină ce își doresc.”

Trebuie să poți explica ușor ce vinzi și să identifici ușor cine cumpără ce vinzi. De asemenea, trebuie să poți identifica o nevoie.

Tehnicile de vânzare ar trebui să fie primele aptitudini pe care și le perfecționează un antreprenor.

O afacere bună începe din interior, din biroul tău, cu oamenii care au încredere în tine și în ceea ce vrei să realizezi și care transmit mai departe fiecărei persoane cu care intră în contact încrederea în companie și produs.

Sursa: Success.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar