wv

WorldVentures dezvăluie caracteristici noi ale SmartCardurilor Nxt-ID

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...

wvClubul de vancanțe WorldVentures a dezvăluit recent unele caracteristici ale interfeței pentru utilizator (UI) pentru noul SmartCard în dezvoltarea Nxt-ID, Inc., cu sediul în Connecticut. Interfaţa de utilizator a SmartCard-ului este personalizată şi are caracteristici care includ:

– manevrare uşoară prin comenzi tactile

– oportunitate de notificare multiplă şi metode de alertă

– conectivitate pentru a face posibilă efectuarea anumitor servicii între un SmartCard şi un dispozitiv conectat sau o aplicație de mobil

– diverse stadii de economisire a energiei pentru optimizarea duratei de funcționare a bateriei şi asigurarea unei interacțiuni simple cu utilizatorul

– blocarea echipamentului  în stare de inactivitate.

SmartCard, personalizat exclusiv de Nxt-ID pentru membrii DreamTrips WorldVentures, în prezent în număr de peste 500.000 în întreaga lume, cifră aflată  în creştere, intenţionează să le permită membrilor:

– să încarce date despre până la 10 elemente de plată sau similare (cărţi de credit, carduri de fidelitate, cărţi de identitate şi alte date);  înregistrări suplimentare care pot fi stocate pe aplicaţia de mobil DreamTrips WorldVentures şi schimbul de informații cu înregistrări de pe SmartCard la alegerea unui membru

– utilizarea ca mijloc de plată, la fel ca un card de credit, acolo unde este acceptat

– câştigarea de puncte la restaurante selecte din întreaga lume, care pot fi utilizate pentru vacanţele DreamTrips

– conectarea şi interacţiunea socială cu alţi membri DreamTrips din întreaga lume prin intermediul funcţiilor de comunicare.

Cardurile Beta sunt în prezent în teste. Se aşteaptă ca SmartCards să fie puse la dispoziţia tuturor membrilor DreamTrips la sfârşitul acestui an.

„În această lume high tech, super-conectată, le dăm posibilitatea oamenilor să folosească tehnologia în cel mai puternic şi convingător mod ”, a declarat Wayne Nugent, fondatorul şi directorul general WorldVentures.

„Şi reprezentanţii noştri independenţi vor putea să aducă această nouă inovaţie călătorilor din întreaga lume, ca să le îmbogăţească experienţa, să o facă mai sigură şi mai interesantă şi plină de satisfacţii”.

WorldVentures favorizează un mediu în care antreprenori independenţi cu spirit liber pot să-şi construiască propriile afaceri, să-şi stabilească propria direcţie. „Suntem foarte încântaţi să vedem această nouă extindere a interfeței cu utilizatorul”, a declarat Dan Stammen, CEO WorldVentures.

„Colaborarea noastră cu echipele executive şi de tehnologie Nxt-ID nu doar că diferenţiază  WorldVentures de alte companii din industria de vânzări directe, dar ne permite să dezvoltăm cea mai avansată, din punct de vedere tehnologic,  reţea de interacţiuni prin noi produse, în timp ce ne creştem continuu gama noastră de produse curente”.

WorldVentures Marketing, LLC, o companie cu un număr redus de acţionari, cu sediul în Plano, Texas, este un club de călătorii în întreaga lume care vinde membrilor un set divers de produse de stil de viaţă, excursii și experienţe. Compania foloseşte modelul de vânzări directe şi iese pe piaţă cu reprezentanţi activi şi membri în 29 de ţări.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *