World of Direct Selling: Interviu cu presedintele Seldia, Magnus Brannstrom

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În perioada sărbătorilor, World of Direct Selling a realizat un interviu special, cu Magnus Brannstrom, președinte al Oriflame din 2005 și, din octombrie 2012, președinte al European Direct Selling Association (Seldia).

Dincolo de ceea ce își propune Seldia pentru noul an, reținem care este, în viziunea lui Magnus Brannstrom, una din marile provocări ale industriei de network marketing în Europa: menținerea actualei generații de distribuitori independenți și, în același timp,  atragerea tinerilor în acest domeniu. „Companiile trebuie să ofere oportunități și o varietate de produse care se adresează unor categorii diferite. În plus, noua generație este atrasă de alte modalități de comunicare. Adaptarea la acestea și păstrarea în același timp a modalităților consacrate în vânzări directe este o provocare… dar și o oportunitate.” – a declarat noul președinte al Seldia.

De altfel, internetul și utilizarea acestuia în network marketing au fost menționate de mai multe ori în interviu: „Lumea online reprezintă o oportunitate uriașă de a ajunge la generația tânără și de a o implica în domeniul vânzărilor directe. Potențialul de creștere este nelimitat.”

„Văd oportunități în flexibilitatea pe care o oferă Internetul, care le permite consultanților să lucreze de acasă sau în timp ce călătoresc. Pot face vânzări și găsi noi parteneri oricând și oriunde. ” – este de părere Brannstrom.

Internetul  o amenințare? În opinia lui Brannstrom, nu:  „Nu pune în umbră modelul existent al vânzărilor directe, ci îl completează. Este important să cunoaștem mediul online și să îi înțelegem potențialul.”

Iată și mesajul de final al președintelui Seldia: „Nevoia de interacțiune socială devine tot mai importantă în afaceri și în dezvoltarea personală. În același timp tot mai mulți oameni decid să devină independenți pentru a-și putea alege stilul de viață. Vânzările directe reprezintă în mod sigur o soluție pentru aceste nevoi!”

Citește interviul integral pe World of Direct Selling

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar