Trainingul este cheia

Vrei să faci milioane? Trainingul este cheia!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Trainingul este cheiaTrainingul este cheia pentru a face milioane în network marketing. Dacă nu crezi, imaginează-ți următoarea situație: Distribuitorul tău apare la o petrecere. O cunoștință îți spune: „Wow! Arăți minunat!”

Ce va spune distribuitorul tău? Dacă i-ai făcut training cum trebuie, această persoană ar putea să îți devină client sau poate distribuitor. Dacă NU i-ai făcut training, cine poate ști ce se va întâmpla. Aceasta este esența network marketingului.

Mulți contestatari ai MLM-ului, reclamă ideea vehiculată de îmbogățire. Sigur că da, această industrie oferă o oportunitate reală, însă numai când anumite principii sunt aplicate.

În primul rând, ai nevoie ca anumite rulaje să se genereze în rețeaua ta de distribuitori. Iată un exemplu oferit de MLM.com: Acme Inc plătește comisioane de 50%, are o cantitate medie de comenzi de 100$. Pentru fiecare distribuitor care face 50.000$, trebuie să fie 1.000 de oameni care să cumpere produse și generează comision 0. Asta presupunând că tot comisionul pentru acești 1.000 de oameni merge la lider, dar nu merge, și alți distribuitori trebuie să fie plătiți. Liderului îi va reveni probabil 10-20% din comision. Deci o companie va avea nevoie de 5.000 – 10.000 de consumatori pentru a furniza unui lider 50.000$.

Trainingul este cheia pentru a ajunge la milioane

Deci cum obții toți acești consumatori, cum își educi distribuitori la nivelul de bază al construirii rețelei? Care sunt acele aptitudini și cum le antrenezi?

Aptitudinile de bază de vânzări nu s-au schimbat mult de când omul a legat o piatră de un băț, l-a denumit ciocan și l-a vândut din peșteră în peșteră. În vânzările directe, acest proces are trei componente de bază:

1. Cârligul în secunde: Trebuie să obții atenția cuiva suficient cât să se oprească din ceea ce făcea atunci și să te asculete. Vă aduceți aminte de clasicele insigne Herbalife – „Slăbește acum, întreabă-mă cum?”. Pur și simplu îți venea să pui întrebarea. O companie bună are mereu câteva astfel de cârlige – oameni diferiți au stiluri diferite.

2. Prezentarea de 30 secunde: Acum trebuie să le trezești suficient de mult interesul încât să asculte o prezentare, dar încă nu ești în punctul în care poți face o prezentare completă. Așa că începi cu ceva scurt, care să le trezească interesul, dar care să nu îi facă să se simtă asaltați. Aici merită lucrat. Pune la punct o prezentare coerentă, rezonabilă și incitantă care să dureze între 30 secunde și 2 minute.

3. Prezentarea și încheierea: Aici e nevoie de prezentarea unui plan clar și concis prin care explici rațiunea companiei tale. Și e nevoie să fii flexibil. Să comunici pe limba persoanei din fața ta, să te adaptezi nevoii și timpului persoanei din fața ta.

Deci cum învață distribuitorii această abilitatea de bază a cârligului, prezentării scurte și încheierii? Au nevoie de training. Nu vorbim de abilități incredibil de dificile, însă oamenii nu le posedă în mod natural. Ei trebuie să le învețe și să le exerseze, companiile trebuie să aibă cârlige bine puse la punct și prezentări scurte la fel pe care distribuitorii să se poată baza. Pentru că, la final, această este o afacere față în față, iar când distribuitorul se află lângă un potențial distribuitor sau client trebuie să știe ce să spună.

În cele din urmă, totul este despre a avea o rețea de oameni care să vândă și care să fie învățată să promoveze anumite produse sau servicii. Nu e o chestie pe care o ai pur și simplu. Trainingul este cheia.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar