Vizualizari companii MLM pe YouTube – Noiembrie 2012

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Miliarde de oameni urmăresc și postează pe YouTube clipuri originale despre MLM, companiile MLM și produsele acestora.

Cea mai cunoscută platformă de video, YouTube le oferă oamenilor posibilitatea de a se  conecta, informa și de a-i inspira pe alți oameni de pe întreg mapamondul, acționând și ca o platformă de distribuție pentru creatorii de conținut original.

Fondat în 2005, site-ul de video sharing are astăzi un trafic impresionant: peste 800 de milioane de vizitatori unici și peste 4 miliarde de ore de video urmărite în fiecare lună, 72 de ore de video uploadate în fiecare minut.

Cum stau companiile de network marketing ca prezență pe YouTube? O medie de 931.000 de vizualizări și 2.400 de abonați, potrivit Business For Home, care a realizat în acest sens o statistică în noiembrie.

Iată câteva exemple:

Mary Kay are 4.770.773 de vizualizări, 22.436 abonați.

Herbalife: 4.413.269 vizualizări / 15.551 abonați.

Amway: 3.428.319 vizualizări / 11.213 abonați.

Lyoness: 2.198.305 vizualizări / 3.563 abonați.

4Life Research: 1.884.676 vizualizări / 3.780 abonați.

Avon: 1.175.783 vizualizări / 5.749 abonați.

Oriflame: 673,805 vizualizări / 2.525 abonați.

Morinda: 655.956 vizualizări / 854 abonați.

CieAura: 349.782 vizualizări / 594 abonați.

Nikken: 308.904 vizualizări / 790 abonați.

Vedeți statistica traficului pe canalele YouTube ale companiilor MLM realizată de  www.businessforhome.org

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar