bob_reina

Viziunea fondatorului Talk Fusion

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

bob_reinaTalk Fusion și mai ales viziunea care a stat la baza fondării acestei companii reprezintă subiectul unui articol publicat de Direct Selling News în primul număr al anului 2014. „Se spune că cele mai de succes companii acoperă o nevoie în piață. Probabil de aceea Talk Fusion a crescut atât de rapid în acești 7 ani de la înființare. Fondatorul și președintele Talk Fusion, Bob Reina, a descoperit o nevoie a pieței în timp ce era în vacanță în Carolina de Nord în 2004. Vizitase o casă de vacanță și dorea s-o cumpere. A filmat-o și a încercat să trimită clipul prin e-mail la prieteni. Dar filmulețul de doar 10 secunde era prea mare pentru ca AOL să-l trimită. Atunci Reina a început să se gândească la cât de multe alte persoane s-au confruntat probabil cu aceeași situație frustrantă. Și astfel și-a dat seama că era în fața unei oportunități uriașe de afaceri.” – descrie Direct Selling News începutul poveștii Talk Fusion.

Ceea ce a urmat poate fi spus în câteva cuvinte. Un prieten al său, pe care îl descrie drept un geniu în IT, s-a ocupat de crearea mailului video, iar Reina s-a ocupat de transformarea ideii în afacere. Cum ani de zile Reina și-a completat veniturile din slujba sa de zi ca adjunct în Biroul Șerifului districtului Hillsborough, cu un venit secundar substanțial ca distribuitor în diverse companii de vânzări directe, nu-i de mirare că a îndrăgit industria, iar noua sa afacere nu putea fi decât în acest domeniu. În 2007, a lansat Talk Fusion, oferind produsul atât persoanelor fizice, cât și juridice.

Publicația citează și niște cifre care dovedesc că viziunea lui Reina a fost una corectă:

  • 92% din cei care vizualizează filmulețe pe dispozitive mobile ămpărtășesc în prezent clipuri video cu alții.
  • Clipurile video online reprezintă, în prezent, 50% din traficul de telefonie mobilă și până la 69% din traficul în anumite rețele.
  • Oamenii se uită acum la aproximativ 6 miliarde de ore de clipuri video pe YouTube pe lună.
  • Comunicarea video va ajunge la 90% din totalul traficului online până în 2015.
  • Utilizatorii video online este de așteptat să își dubleze numărul până la 1,5 miliarde în 2016.

În doar șapte ani, Talk Fusion a devenit un lider pe segmentul de e-mailuri și newsletter video și este al optulea cel mai mare furnizor de conținut video online din lume, depășind giganții respectați ai industriei, cum ar fi Yahoo, AOL, Viacom, CBS și MegaVideo, spune Bob Reina cu mândrie. Dar oferă, de asemenea, instrumente de social media, sistem de răspuns automat la apeluri video, aplicații mobile, conferințe video și mai mult.

“În urmă cu  sau 8 ani oamenii râdeau la auzul acestei idei, își amintește Reina. “Spuneau că acest curent video nu va prinde niciodată și că va fi unul de scurtă durată. Dar acum toată lumea se îndreaptă  tot mai mult spre video, iar noi continuăm să dezvoltăm tehnologie în acest domeniu, atât pentru utilizare personală, cât și în afaceri.”

O gamă largă de companii mari, cum ar fi Norwegian Cruise Line sau DHL folosesc produsele Talk Fusion pentru a fi conectați cu clienții online, folosind puterea de marketing prin e-mail a Talk Fusion. La fel și Academia Militară West Point și numeroase departamente de poliție și de caritate.

Talk Fusion este prezentă deja în peste 140 de țări, iar compania a crescut în 2012 cu 42%  față de anul anterior.

Sursa:  Direct Selling News

Foto: BobReina.com

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar