p_intro

Vezi strategia de dezvoltare a vânzărilor directe a Asociației de profil din Thailanda

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

p_introAsociaţia de Vânzări Directe din Thailanda (TDSA) a anunţat o nouă strategie, numită „4C”, pentru a dezvolta industria de profil.

Cu redresarea economică a Thailandei încă nesigură şi cu semnale că rata şomajului ar putea creşte, vânzările directe pot fi o opţiune pentru a câştiga un venit suplimentar sau chiar venitul principal şi a creşte nivelul de trai, afirmă TDSA.

Suchada Theeravachirakul, preşedintele nou ales al asociaţiei, a declarat că misiunea TDSA a fost de a le oferi o cale oamenilor prin care să îşi îmbunătăţească viaţa şi să aibă un sprijin curat, obţinând recunoaşterea industriei de vânzări directe ca un business respectat în Thailanda şi în lume.

Asociaţia susţine că va lucra continuu pentru a asigura creşterea industriei vânzărilor directe, dar şi pentru a introduce produse inovatoare pentru era digitală de astăzi. Categoriile de astfel de produse includ frumuseţe, sănătate, îngrijire personală, produse de consum, produse menajere, produse agricole şi materiale educative.

Piaţa thailandeză de vânzări directe se ridică la două miliarde de dolari americani. TDSA a anunţat că se va strădui să crească industria cu strategia 4C, care s-ar rezuma astfel:

Comunitate. Demonstrarea credibilităţii şi menţinerea unei bune percepţii pentru industria de vânzări directe, atât naţională, cât şi mondială. Asigurarea că industria şi-a pus amprenta în mod vizibil şi ajută comunităţile cu oportunităţi pentru dezvoltarea personală şi financiară.

Competitivitate. Dezvoltarea unor mai înalte aptitudini şi performanţe pentru companiile membre şi vânzătorii direcţi independenţi, pentru a fi competitivi pe piaţa digitală.

Conectare. Conectarea oamenilor şi protejarea drepturilor şi avantajelor consumatorilor, crescând înţelegerea publică asupra industriei de vânzări directe şi avantajelor pe care aceasta le aduce.

Cultură. Stabilirea unei culturi organizaţionale, pentru a circumscrie valorile şi comportamentul celor care se ocupă cu vânzări directe cu cele mai înalte standarde de integritate, responsabilitate şi conduită etică.

„Industria poate urmări doar o creştere graduală, cât timp ţine această situaţie economică. În acelaşi timp, am observat semnele unei creşteri a şomajului. Credem că industria vânzărilor directe va ajuta oferind oportunităţi, cariere, venituri bune şi o mai bună calitate a vieţii într-o societate durabilă”, a declarat Suchada.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *