steag

Veniturile industriei de vanzari directe din Italia cresc cu 1,3 miliarde €

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

steagAsociaţia de vânzări directe italiană Univendita a închis anul 2014 cu un turnover al companiilor asociate în valoare de 1,3 miliarde euro, o creştere de 6,7% faţă de 2013. Rezultatul continuă o tendinţă începută în 2010, anul înfiinţării asociaţiei. De atunci, companiile membre au avut o creştere medie de 30%.

Cel mai dinamic segment a fost cel de „bunuri de gospodărie de folosinţă îndelungată”, cu o creştere de 7,3% şi o cotă de piaţă de 66%, care rămâne, de altfel, cel mai important sector al vânzărilor directe din Italia. Urmează cel de „hrană şi bunuri de consum” (+5,6%) şi cel de „cosmetice şi îngrijire personală” (+4,5%). O creştere semnificativă a fost şi în domeniul de „alte bunuri şi servicii” (+14,4%), datorată excelentelor rezultate din industria de turism şi călătorie.

Numărul profesioniştilor implicaţi în vânzări directe este de 75.000, cu 6,2% mai mulţi decât în 2013: ca procentaj, femeile sunt majoritare, 88%, ceea ce demonstrează că sistemul organizaţional oferit de companii pentru afaceri la domiciliu se mulează foarte bine pe nevoia de flexibilitate atât de cerută de mulţi.

Univendita1

Rezultatele foarte bune ale Univendita sunt chiar mai importante dacă le comparăm cu evoluţia magazinelor de retail fixe în 2014, care au avut încă un an slab, cu o scădere a vânzărilor cu 1,2%. Este al patrulea an de declin la rând, deşi, în comparaţie cu 2013, acest declin a încetinit. În special, vânzările marilor retaileri au scăzut cu 0,4%, pe când cele ale afacerilor mici a scăzut cu 1,8%. Chiar ICC (Indicatorul de Consum Confcommercio) în 2014 a avut o scădere de 0,7% pe întreg anul.

La nivel macroeconomic, Produsul Intern Brut a scăzut cu 0,4%, iar rata inflaţiei înregistrează o scădere cu 0,2% sub un punct procentual, faţă de 2013 (1,3%).

În 2014, companiile Univendita nu numai că au continuat să crească, dar au făcut-o la o rată mult mai mare decât în 2013 (care s-a terminat cu un +3,5%).

Sursa: businessforhome.org

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar