peekaboo beans

Vânzările directe, un concurent puternic pentru magazinele clasice. Exemplul Peekaboo Beans

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

peekaboo beansPlăcerea consumatorilor pentru cumpărături online este un puternic factor perturbator pentru multe dintre modelele tradiționale de vânzări – dar nu pentru toate.  Operatorii de vânzări directe continuă să înflorească.

Vânzările directe au cunoscut o creștere explozivă datorită apetenței milenialilor pentru social media, utilizată pentru o multitudine de activități, inclusiv cumpărături. Un studiu de caz este oferit de portalul canadian Business News Network, care a analizat evoluția companiei Peekaboo Beans Inc, firmă de vânzări directe din Vancouver care comercializează haine pentru copii.

Sectorul canadian de vânzări directe este mai mic, proporțional, decât cel din SUA, – care a raportat anul trecut vânzări de 36,2 miliarde dolari -, dar la fel de robust. Numărul celor angrenați în această industrie a crescut cu 20% anul trecut, iar vânzările au fost de 2,8 miliarde dolari.

Adoptarea de către mileniali a social media a creat noi oportunități pentru vânzările directe, constată Brett Redd, de la Squire Consulting, una dintre cele mai puternice firme de consultanță din SUA.

„Fluxul monetar asociat acestei industrii este incredibil”, notează expertul, care susține că social media deja a avut „un efect exploziv”.

„Obișnuiam să spunem că fiecare are cam 20 de contacte apropiate și alte 100 – 150 de cunoștințe. Acum, în medie, o persoană este conectată cu 300 de oameni. Dacă spui că ești în afaceri, că prezinți produse și că oamenii le pot cumpăra de la tine, într-o oră informația ajunge la 300 de persoane”, explică Redd.

Un vânzător poate crea un eveniment Facebook Live sau unul similar și să ofere unui public online o vizionare virtuală a unei noi game de produse. Tehnologia poate oferi unui vânzător direct „o cale destul de clară” de a obține un venit suplimentar de 800 de dolari sau mai mult, subliniază consultantul.

Peekaboo Beans înregistrează o creștere substanțială, datorită modelului său de vânzări cu amănuntul, a declarat fondatoarea și PDG Traci Costa. „Este un model foarte, foarte puternic, mai ales ținând cont de felul în care lumea este pe cale să se schimbe, slujbele fiind pierdute și oamenii fiind nevoiți cu adevărat să își ia în mâinile lor propriul serviciu. Femeile nu vor înceta să aibă copii, iar cheltuielile precum cele cu o bonă de zi sunt exorbitante. Femeile care s-au alăturat Peekaboo Beans pot cu adevărat să se descurce bine în vânzările directe”.

Sursa: Business News Network

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *