Vanzarile directe si noua reteta a comertului cu amanuntul

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Vânzările directe nu se adresează doar doamnelor care se ocupă de produsele Avon sau bărbaților ce  vând produse de curățat Fuller. De fapt ele sunt din nou ”la modă” și funcționează ca unelte de economisire a banilor, susține Hil Davis, fondatorul brand-ului de haine de lux pentru bărbați J. Hilburn, citat de Fastcompany.com.

Generațiile tinere nu știu asta, însă rădăcinile conceptului de retail (comerț cu amănuntul) se trag din vânzările directe. Înainte ca lanțurile de magazine să înlocuiască vânzările directe ca principal mod de distribuție, majoritatea oamenilor își cumpărau produsele de zi cu zi de la un prieten care îi vizita acasă. Pe parcursul anilor vânzările directe au căpătat un renume negativ, iar acum multe companii nici măcar nu le iau în clacul.

A trecut multă vreme de când vânzările directe dominau lumea, spune Hil Davis, dar am învățat din experiență că dacă lăsăm în spate vânzările directe pierdem resurse valoroase, care au potențialul de a aduce brand-urile pe mai multe piețe, taie costurile de distribuție, ajung la noi clienți și promovează calitatea mărcii.

Nu spun că lumea ar trebui să revină la cum erau lucrurile în trecut. În schimb trebuie să îmbrățișăm vânzările directe ca o strategie valoroasă pentru completarea magazinelor obișnuite și a comerțului electronic. Combinația acestor trei canale reprezintă mariajul perfect al următorului val de retail, mai spune Hil Davis. Citește mai mult despre acest subiect pe Fastcompany.com.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar