Vanzarile directe reinventate: Ce-si doresc mamele care vor sa si munceasca

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Femeile moderne nu-și mai doresc aceleași lucruri ca în trecut, de la muncă. Ele vor să fie mame, dar și să muncească. De ce ne pasă atât de mult? Pentru că viețile noastre o cer. Într-un amplu articol pe această temă postat pe Forbes.com este tratat acest subiect.

Alegerea referitoare la muncă sau la a sta acasă este veche de mai multe decenii. În anii `50 femeile constituiau mai puțin de 30% din forța de muncă. Însă în anii `90, în 53% dintre cuplurile căsătorite munceau atât femeile, cât și bărbații. Faptul că numărul a crescut atât de mult nu a fost unul surprinzător.  Zece ani mai târziu însă numărul a rămas neschimbat, ba chiar, potrivit unui studiu, numărul carierelor duale din familii a început să scadă.

A rămâne acasă pentru a-și crește copiii înseamnă renunțarea la un venit, iar a merge la serviciu înseamnă resurse financiare suplimentare pentru copil și jonglarea cu treburile casnice. O soluție ar fi aceea a unei activități care să permită un program flexibil. Vânzările directe reprezintă o astfel de activitate și nu una nouă. Avon a apărut înainte de anii 1900, iar procentul femeilor din acest domeniu este mai mare decât al bărbaților.

În  articol este evocat exemplul a două femei din Statele Unite care, după ce au avut copii, și-au dorit să se întoarcă la serviciu, însă apoi nu au mai reușit să țină pasul cu orele de muncă. ”Dar mi-am dorit în continuare să nu pierd legătura cu munca”, spune Sigler, una dintre cele două femei, care au recurs în cele din urmă la soluția oferită de vânzările directe și sunt  acum partenere independente ale companiei  Stella & Dot.

Stella & Dot este o companie care reinventează vânzările directe, susține fondatoarea acesteia, Jessica Herrin. Partenerele (și partenerii) au un site propriu și nu trebuie să țină un inventar. Se bazează pe social media pentru a organiza evenimente speciale (denumite trunk show) alimentate cu cocktail-uri, unde prietenele lor pot admira bijuteriile, iar toate comenzile sunt făcute online. ”Nu mai avem timp să mergem la cumpărături cu prietenele noastre, prin urmare un trunk show reprezintă un moment bun să mai recuperăm”, a declarat Sigler.

Citește mai multe despre acest subiect pe Forbes.com.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar