Vanzarile directe, masurate in masini noi. Afla ce reprezinta masina in lumea MLM

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Oamenii iubesc mașinile noi. Milioane de mașini noi se cumpără în fiecare lună. Pentru unii mașina reprezintă doar un mijloc de a se deplasa. Pentru alții, o pasiune. În lumea MLM, reprezintă o recompensă, iar Direct Selling News îi dedică acestui subiect un material amplu în luna aprilie.

Unele companii oferă un singur automobil de lux, care reprezintă un nivel ridicat de calificare și de succes ale distribuitorilor. Altele recomensează cu mașini mai devreme și mai des. În ambele cazuri,  mașina vorbește despre volumele de vânzări si despre succesul avut, dar și despre potențialul de a profita din plin de oportunitatea oferită de companie. Mesajul devine tare și clar în piețele mari și mici și creează mândrie și, da, motivație. Programele de recompensă prin mașini traversează liniile dintre compensație, stimulente, recompense, recunoaștere și chiar publicitate, subliniază articolul.

În timp ce mașinile sunt în mod tradițional privite ca un stimulent rezervat pentru distribuitorii companiei cu cel mai înalt rang, companiile care doresc să ofere bonusuri în mașini gândesc, de multe ori, inovativ. Unele oferă o progresie de bonusuri auto, care poate fi câștigată încă de la prima promovare din cariera distribuitorului.

Cel mai cunoscut program de recompensare auto aparține companiei Mary Kay. Compania a introdus Cadillac-ul roz în 1969. A devenit repede cel mai căutat vehicul dintr-o serie de factori motivatori auto incluși de Mary Kay în programul său de recompensare a carierei prin mașini.

Companiile mai noi precum ViSalus și Nerium au inclus posibilitatea de a se califica pentru o mașină BMW sau Lexus, în planurile lor de compensare. Programul de bonusare de la Shaklee, le permite distribuitorilor să-și aleagă orice mașină le place, cu un bonus de compensare care poate începe de la primul nivel de promovare în companie și devine treptat mai bogat la ranguri mai înalte.

Programele auto nu sunt omniprezente, desigur. Multe companii aleg opțiuni alternative pentru compensarea și stimularea distribuitorilor, cărora le oferă posibilitatea de a câștiga sume atractive pe care le pot apoi utiliza pentru a-și achiziționa o mașină sau orice altceva doresc. Pe de altă parte, companiile care au îmbrățișat bonusarea în mașini cred cu tărie în ea. Pentru acestea, administrarea programului merită efortul și cheltuiala. Dar din moment ce programele auto sunt un angajament mare de timp și bani, multe companii apelează la experți pentru a le ajuta să-și dezvolte cel mai bun program posibil.

Companiile noi rar lansează un plan de compensare auto. Există un motiv simplu:  nu au încă oamenii calificați pentru mașini și nici masa critică de distribuitori, de lideri sau de volum. Dacă o companie tânără lansează un program auto la momentul potrivit, atunci când au câțiva oameni calificați, acesta ar trebui să coste între 1 și 1,5 la sută din volumul comisionabil.

“Oamenii vor munci din greu pentru bani, dar ei vor parcurge kilometri în plus  pentru recunoaștere” afirmă TD Robinson, director programe de recunoaștere la Shaklee, citat de DSN.

“Uneori este greu să stabilești un obiectiv, dacă nu puteți să-l vizualizați. Programul auto ajută într-adevăr să se întâmple asta. Mașina este un element tangibil, la capătul drumului…” susține și Annie Josefsen, vicepreședinte programe de recunoaștere și evenimente al companiei Mary Kay.

Nu putem măsura mândria, încrederea sau senzația de success, dar companiile cu opțiuni de bonus auto de la nivelurile inferioare au o rată mai mare de retenție a distribuitorilor și, în unele cazuri, distribuitorii le spun că mașinile creează un avantaj în recrutare.

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar