Vânzările directe la nivel mondial au crescut cu 5,4% în 2012. SUA, pe primul loc, cu 19% din vânzările la nivel mondial

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În așteptarea raportului la nivel mondial al industriei vânzărilor directe realizat de The World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), vă oferim informațiile date publicității de Asociația Vânzărilor Directe (DSA) din SUA. Potrivit acesteia, vânzările directe din Statele Unite au totalizat 31,6 miliarde de dolari în 2012, având o creștere de 5,9% de la an la an, adică de la 29,87 miliarde de dolari în 2011. În 2012, existau 15,9 milioane de persoane implicate în vânzarea directă în SUA, în creștere de la 15,6 milioane în anul anterior.

„Performanța puternică a vânzărilor directe în Statele Unite și în întreaga lume continuă să sublinieze importanța economică și socială a acestui model de afaceri”, a declarat presedintele DSA, Joseph Mariano. „În ciuda progresului făcut spre redresarea economică, există încă mulți americani care caută o sursă de venit suplimentar. Cumulat cu creșterea încrederii consumatorilor, atât vânzările, cât și interesul pentru oportunitate sunt la niveluri aproape record”.

Piața de vânzări directe în SUA a crescut mai repede decât economia în ansamblu a Statelor Unite, care a avut o rată de creștere de 4%, măsurată prin produsul intern brut (PIB).

Cota de vânzări pentru două categorii: Wellness (inclusiv produse pentru controlul greutății, suplimentele nutritive, produsele alimentare și băuturile pentru sănătate  etc.) și Servicii (inclusiv utilități și produse financiare) a crescut în mod constant în ultimii ani. „Accesul facil la informații despre sănătate și wellness a contribuit la creșterea interesului consumatorului pentru astfel de produse”, a declarat Mariano. „Vânzările directe nu numai că oferă produse dezirabile din această categorie, dar au o valoare adăugată prin beneficiul de interacțiune personală cu un reprezentant care are cunoștințele în a-l ajuta pe consumator să ia decizia de cumpărare”.

76% la sută din companiile mici de vânzare directă (cele cu vânzări anuale de retail sub 3 milioane de dolari) au înregistrat creștere, cu o creștere medie a vânzărilor cu amănuntul de aproximativ 22 la sută.

SUA a ocupat poziția de lider în topul celor mai mari piețe în domeniul vânzărilor directe, cu 19% din vânzările la nivel mondial în 2012. Japonia a fost pe locul al doilea, cu 22,7 miliarde $ (14%), urmată de China, cu 20,0 miliarde de dolari (12%), Brazilia 14,6 miliarde de dolari (9%) și Coreea de Sud, cu 13,3 miliarde $ (8%).

„Vânzările directe la nivel mondial au crescut cu 5,4%, de la 158,3 miliarde dolari în 2011 la 166,9 miliarde de dolari în 2012, potrivit The World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), care zilele acestea urmează să dea publicității statisticile detaliate referitoare la evoluția industriei vânzărilor directe în 2012.

Surse: Dsa.org

Wfdsa.org

[slideshow post_id=”3787″]

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar