Finance-Chart-Statistics-Backgrounds-1000x750

Vânzările directe, la finalul celui de-al treilea trimestru al anului

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Finance-Chart-Statistics-Backgrounds-1000x750Cel de-al treilea trimestru s-a încheiat, sfârșitul lui 2013 se apropie și rezultatele pe întregul an încep să se contureze. Haideți să vedem cum arată rapoartele prezentate de câteva mari companii de vânzări directe la finalul primelor nouă luni ale lui 2013.

Avon a închis trimestrul cu o scădere de 7% a vânzărilor la nivel global și -4% creștere după primele 9 luni. Conducerea companiei menționează drept cauze ale acestor scăderi „impactul negativ al fluctuațiilor la nivel macroeconomic și unele zone mai slabe ale afacerii, în special America de Nord”. Într-adevăr, dacă ne uităm din nou la cifre, în America de Nord lucrurile nu sunt deloc roz, vânzările scăzând cu 19% în trimestrul al treilea și numărul reprezentanților activi cu 16%. În zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), rezulatele sunt comparabile cu cele ale aceleiași perioade a anului trecut. Helloweenul a venit cu o sperietură zdravănă pentru Avon anul acesta, pe 31 octombrie acțiunile au scăzut cu 22%, înregistrând cel mai mare declin din ultimii 14 ani. (Vezi aici comunicatul de presă al companiei cu rezultatele pe trimestrul al treilea.)

Herbalife și-a crescut vânzările cu 19% în trimestrul al treilea, ajungând la 1,2 miliarde de dolari. Creșterea în primele 3 trimestre a fost de 18%, Marea Britanie conducând detașat în clasament cu 95% creștere, urmată de China cu 77%. Pentru întregul 2013, compania estimează o creștere de maxim 17,5%. Compania înregistrează creșteri, aproape incredibil, am putea spune, în contextul în care, potrivit CNBS, Bill Ackman a anunțat – ca un făcut, tot de Halloween – că va veni în curând cu noi informații împotriva companiei și a practicilor sale.

Natura, liderul brazilian care deține 34% din piața de cosmetice și parfumuri a acestei țări, a raportat o creștere de 6,6%. În piețele internaționale, vânzările au crescut cu 37% în trimestrul al treilea.

Nu Skin a avut 76% creștere față de trimestrul al treilea al anului 2012, cu vânzări trimestriale record, de aproape 1 miliard de dolari. Creșterea în primele 9 luni ale anului 2013 este de 37%, atingând deja totalul vânzărilor de anul trecut. Compania estimează creșteri și pentru trimestrul patru, mai exact – vânzări de 1 miliard de dolari, rata de creștere anuală devenind de 48% comparativ cu 2012.

Tupperware a avut o performanță redusă, doar 1% creștere a vânzărilor în trimestrul al treilea și 4% în primele 3 trimestre. Cea mai mare creștere a avut-o în America de Sud (27%), iar cea mai mică în Europa (-7%).

Raportul trimestrial Oriflame a fost anunțat pentru 12 noiembrie.

Surse: The World of Direct Selling

PrNewsWire

CNBS

Business Wire

Happy.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar