dsn

Vânzările directe îşi continuă expansiunea economică în SUA

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

dsnLa întâlnirea sa anuală din 2016, Asociaţia Americană de Vânzări Directe (DSA) a dezvăluit rezultatele raportului său privind vânzările directe în SUA, informează Direct Selling News.

Rezultatele arată că vânzările totale cu amănuntul au crescut cu 4,8 procente în 2015, la un nivel record de 36,1 miliarde de dolari. Volumul de vânzări al canalului arată o mărire continuă a numărului de persoane angajate în vânzarea directă, o cifră care a crescut constant din 2012. Până la sfârşitul anului 2015, antreprenorii de vânzare directă din SUA au totalizat 20,2 milioane, în creştere cu 11 procente faţă de anul anterior.

Joseph Mariano, prşedintele DSA, constată că tendinţele recente de creştere au continuat în ciuda concurenţei acerbe dintre vânzările directe şi comercianţii cu amănuntul din online. „Este cea mai bună dovadă pe care o ştiu că piaţa valorifică angajamentul semnificativ cu clienţii. Într-o epocă în care un serviciu cu clienţii bun este tot mai rar, vânzarea directă este în contracurent cu trendul”, a declarat Mariano.

Distribuitorii muncesc în parteneriat cu companiile de vânzări directe ca să vândă o gamă largă de produse, printre care îmbrăcăminte, asigurări, produse de wellness și energie. Potrivit raportului, produsele de wellness continuă să conducă, reprezentând 33,5 la sută din totalul vânzărilor cu amănuntul. Fără a fi surprinzător, categoria a înregistrat, de asemenea, cel mai mare câştig anual, cu vânzări în creştere cu mai mult de 16 la sută, până la 12,1 miliarde de dolari.

Asociaţia de Vânzări Directe cu sediul în Washington a realizat acest raport în parteneriat cu firma de consultanţă economică Nathan & Associates. Datele se bazează pe răspunsurile primite de la 102 companii de vânzări directe și alte surse.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *