portugal-map

Vanzarile directe în Portugalia: cercetare de piata

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Precizăm că articolul reprezintă doar un rezumat (întregul raport are 37 de pagini şi costă 990 de dolari).portugal-map

În 2013, Herbalife a semnat un contract pe cinci ani cu fotbalistul portughez Cristiano Ronaldo. El a fost angajat pentru a promova linia de produse de nutriţie pentru sportivi pe o perioadă de cinci ani, deşi efectele pozitive ale contractului s-au răspândit şi la alte produse Herbalife, cum ar fi produsele de înlocuitori de hrană. Compania a înregistrat o masivă creştere a vânzărilor în 2013, care a continuat şi în 2014. Din fericire pentru Herbalife, vânzările produselor sale se pare că nu au fost afectate de dezamăgitoarea performanţă a lui Cristiano Ronaldo şi a coechipierilor săi din echipa naţională de fotbal a Portugaliei la Campionatul Mondian din 2014, în Brazilia.

Teren competitiv

Avon Cosméticos Lda a fost liderul vânzărilor în 2014. Avon are o reţea vastă de reprezentanţi de vânzări, iar compania se bucură de un înalt nivel de recunoaştere a brandului, precum şi de o foarte bună reputaţie. De asemenea, Yves Rocher, Mary Kay şi Cristian Lay au înregistrat creşteri importante ale vânzărilor, iar Oriflame a fost pe locul doi ca valoare de vânzări directe în Portugalia pe 2014.

Perspective ale industriei

Importance-Of-E-Commerce-in-Direct-SellingVânzările directe vor înregistra unele provocări în Portugalia pe durata perioadei de prognoză. Unul din punctele forte ale vânzărilor directe în perioada recesiunii a fost creşterea numărului de portughezi care sunt pregătiţi să lucreze ca agenţi de vânzări directe. Dacă peste 16% din totalul forţei de muncă portugheze a fost fără serviciu în 2013 – un record al ratei şomajului – mulţi dintre cei rămaşi recent fără loc de muncă au căutat să devină agenţi de vânzări directe pentru a-şi creşte veniturile minuscule, ceea ce a dus la creşterea vânzărilor în domeniu. Chiar dacă revenirea economică a Portugaliei nu este deplină, şomajul a început să scadă, ajungând sub 15% în 2014 pentru prima dată din 2011. Exceptând alte disfuncţii ale pieţei financiare portugheze, rata şomajului ar trebui să continue să scadă sub limita perioadei de prognoză, reducând bazinul de agenţi de vânzări directe potenţiali. Aceasta nu va fi, totuşi, singura provocare cu care se vor confrunta companiile de vânzări directe ce operează în Portugalia. Creşterea neîncetată a vânzărilor retail pe internet şi folosirea constantă a reducerilor de preţ în magazinele de retail tip outlet sunt potenţiale obstacole majore în calea unei creşteri consistente a vânzărilor directe. Canalul de retail pe internet nu este numai un competitor redutabil al operatorilor de vânzări directe; el este o forţă distrugătoare. Creşte gradul de folosire, de către consumatori, a cercetării online înainte de o anumită achiziţie. Aceasta înseamnă că sfatul personal şi asistenţa distribuitorului nu va mai fi un punct de vânzare atât de puternic.

Sursa: fastmr.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar