Milestones-1

Vânzările directe în 2014 – oportunități și provocări

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Milestones-1Pe măsură ce Noul An se apropie începem să ne gândim la ce ne va aduce acesta.  V-ați întrebat cum va arăta anul 2014 pentru domeniul de network marketing? The World of Direct Selling a făcut deja acest lucru, și nu oricum, ci invitând o serie de oameni importanți din industrie să identifice, din perspectivă proprie, cel mai important aspect care va necesita mai multă atenție anul viitor, indiferent că este vorba de un lucru care poate fi fructificat sau de o provocare.

Răspunsurile oferite se referă la riscul utilizării canalelor social media în detrimentul construirii unor relații față în față solide, lipsa unor reglementări clare, percepția oamenilor asupra acestui model de business, miturile și ideile incorecte referitoare la industrie. Dar haideți să vedem și două din răspusurile colectate de World of Direct Selling:

Oscar Cano Arias, director Direct Selling Europe:

„Anul viitor va fi crucial pentru sectorul vânzărilor directe. Din perspectiva legislației, 2014 va aduce 2 decizii importante care vor afecta întreaga industrie: prima, decizia finală a Curții de Comerț a Belgiei vizavi de Herbalife/schemă piramidală; a doua, interpretarea Curții de Justiție a UE privind interzicerea schemelor piramidale în Directiva privind practicile comerciale incorecte. În plus, este mai mult decât probabil că autoritățile americane vor iniția o investigație asupra Herbalife, în urma numeroaselor plângeri depuse de la sfârșitul lui 2012. Din perspectiva legislativă, Uniunea Europeană va avea o nouă Lege privind drepturile consumatorului, în vreme ce Comisia Europeană va propune o nouă lege vizavi de acest sector. În ultimul rând, dar la fel de important, UE va avea o nouă comisie și un nou Parlament la sfârșitul verii lui 2014. Direct Selling Europe va lucra alături de toți noii factori decizionali pentru a susține companiile sustenabile și recunoscute din sectorul vânzărilor directe.”

Paul Southworth, director general al Asociației britanice a Companiilor de Vânzări Directe:

„Mă uit spre 2014 cu optimism vizavi de industria vânzărilor directe. Economia își revine simțitor și noi primim multe rapoarte pozitive de la companii referitoare la indicatorii cheie ai acestora – parteneri noi, comenzi și vânzări, și chiar câteva povești de succes excepționale. Provocarea majoră continuă să fie articolele negative din presă despre investitori și atacurile malițioase ale acestora împotriva marilor companii de vânzări directe din SUA. 2014 necesită o demonstrație puternică de solidaritate din partea noastră a tuturor în a ne apăra reputația și a demonstra lumii etica solidă și oportunitatea minunată pe care o oferim tuturor.”

Sursa: The World of Direct Selling

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *