Vanzarile directe din statele baltice, pe val in 2012

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În 2012, vânzările totale ale industriei de vânzări directe din statele baltice au crescut cu 15% și au însemnat mai mult de 92 de milioane de euro (fără TVA). Numărul de persoane implicate în vânzări directe a crescut cu 3% și a ajuns la aproape 80.000, informează The Baltic Course.

În Estonia, volumul de vânzări directe cunoscut cea mai mare creștere de 19%, în Lituania – 16%, iar în Letonia – 11%, și a fost de 29,7, respectiv, 36,45 și 26 milioane de euro. Numărul de distribuitori din Estonia a crescut cu 5%, ajungând la 21.500 de persoane, în Letonia cu 4%, până la peste 27.600, iar în Lituania a crescut cu mai mult de 1% până la 30.600 de persoane.

„Având în vedere faptul că, în statele baltice, rata de creștere a economiei a fost anul trecut de doar câteva procente, în timp ce rata totală de creștere a comerțului cu amănuntul a depășit 10% doar în Letonia, astfel creșterea generală de 15% este o cifră foarte bună pentru industria vânzărilor directe. Așa cum era de așteptat, piața vânzărilor directe se recuperează mai rapid decât piața generală de retail și confirmă încă o dată, că are mari șanse de creștere în viitor „, a declarat Gintautas Zaleckas, Secretarul General al Asociațiilor baltice de Vânzări Directe.

Potrivit lui Zaleckas, o astfel de creștere a fost posibilă din 3 motive: în primul rând, recuperarea economică care a creat mai mult consum; în al doilea rând, pentru că vânzarea directă devine din ce în ce mai populară, ca modalitate de a face cumpărături. Oamenii apreciază posibilitatea de a obține sfaturi personale de la vânzătorul direct și că, în cele mai multe cazuri, ei pot incerca produsul și îl pot schimba în cazul în care produsul nu li se potrivește. De asemenea, noile tehnologii au crescut semnificativ eficiența. Datorită popularității telefoanelor mobile și a accesului la Internet, distribuitorii pot ajunge la clienții lor și da comenzi 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Al treilea motiv pentru creșterea vânzărilor este creșterea numărului de vânzători direcți, care au ajutat la generarea de vânzări mai mari.

Dintre companiile prezente în țările baltice și care sunt reprezentate în DSA din regiune fac parte: ​​Avon Cosmetics, Amway, GNDL International, Herbalife, Lux, NL Europa, Mary Kay, Morinda, Oriflame si Zinzino.

Sursa: The Baltic Course

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar