448x336xcamino-statistics.jpg.pagespeed.ic.hARKGM6-Rw

Vânzările directe din Europa, în continuă creștere, în ciuda recesiunii economice

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

448x336xcamino-statistics.jpg.pagespeed.ic.hARKGM6-RwRecentul „Raport al Vânzărilor Directe din Europa 2013” al companiei de cercetare de piață yStats.com arată faptul că Europa este a treia cea mai mare regiune din lume în ceea ce privește volumul de vânzări directe. Cele mai mari trei piețe din Europa au fost printre țările de top în vânzările directe din întreaga lume: Franța, Germania și Rusia, fiecare având vânzări de mai multe miliarde de euro în 2013.

Problemele economice din Europa au afectat piața de vânzări directe în două moduri: scăderea vânzărilor în țările selectate în 2012, cum ar fi Italia și Portugalia, dar numărul de reprezentanți a crescut, deoarece din ce în ce mai multe persoane caută o sursă de venit suplimentar sau chiar primar.

Produsele cosmetice și de îngrijire personală conduc vânzările directe în Europa, cu o pondere de peste o treime din vânzările totale, urmate de produsele de wellness. În unele țări, cum ar fi Suedia, produsele de wellness sunt în avans, în timp ce în altele, de exemplu, Ucraina și Turcia, produsele de frumusețe ajung până la două treimi din piață.

Cea mai performantă companie de vânzări directe în 2012 a fost la nivel global Amway, cu o creștere de o cifră a vânzărilor la nivel mondial. Avon si Herbalife au ocupat locurile doi si trei, cu vânzări în scădere în 2012. Cea mai mare companie europeană de vânzări directe între liderii la nivel mondial în 2012 a fost Vorwerk din Germania. De asemenea, în primele 10 companii la nivel mondial a fost Oriflame, înregistrată în Luxemburg. O companie rusească și-a croit drum printre primele 50 de companii de vânzări directe la nivel mondial în 2012: Faberlic cu vânzări de 257 milioane de euro.

Volumul vânzărilor directe a variat în funcție de sub-regiunile Europei. În Europa de Est, Rusia a avut o creștere de două cifre a veniturilor, deși noile impozite este de așteptat să aibă un impact negativ asupra industriei. O creștere mai mare este prevăzută în zonele rurale, în special în satele mici, unde gradul de penetrare a canalelor de vânzare cu amănuntul nu este mare. Similar, în Polonia, se așteaptă o creștere a numărului de clienți noi din zonele rurale.

În Europa Centrală, Germania a înregistrat o creștere de o cifră a vânzărilor în 2012. Companiile de vânzări directe s-au confruntat cu o concurență sporită a altor canale de vânzare, în special e-commerce. Ca o soluție, unele companii și-au deschis magazine on-line sau au anunțat intenția de a face acest lucru.

În Europa de Vest, piața de vânzare directă franceză a înregistrat o creștere atât în vânzări, cât și ca număr de reprezentanți. Între timp, în Marea Britanie, mai mulți tineri se alătură forței de vânzări directe, aducând înalta tehnologie cu ei. În Italia, vânzările au scăzut în 2012, deși numărul de reprezentanți a crescut, iar în primul semestru din 2013, companiile de vânzări directe și-au reluat creșterea.

În Scandinavia, vânzările directe au scăzut cu câteva procente în Suedia, în timp ce în Finlanda și Norvegia au crescut, chiar și cu două cifre în Norvegia. Cele mai vândute categorii în cele trei țări au fost produsele de wellness, cosmeticele și produsele de îngrijire personală.

Sursa:   Pr.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar