india-978488_960_720

Vânzările directe antrenează în India cinci milioane de oameni pe an

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
india-978488_960_720Federaţia Camerelor de Comerţ şi Industrie din India a prezentat un raport care analizează vânzările directe din ţară şi perspectivele ce se oferă acestei industrii.
 
Oficialii din India declară că vânzările directe vor fi încurajate în India, pentru că oferă locuri de muncă femeilor şi promovează produsele fabricate în ţară. Amintim că anul acesta guvernul indian a avansat mult în elaborarea liniilor directoare pentru vânzările directe.
 
Potrivit informațiilor oferite de oficiali citați de The Hindus Business Line,  62% dintre indiencele care muncesc sunt angrenate în vânzări directe, iar procentul este „stupefiant”.
 
Raportul FICCI – KPMG realizat în acest an punctează câteva aspecte esenţiale, despre cum a ajutat industria vânzărilor directe planul de dezvoltare lansat de guvern în urmă cu doi ani şi perspectivele pe care le are acest comerţ:
 
Skill India: Industria de vânzări directe din India este în plină dezvoltare şi se estimează că va creşte semnificativ, de la 10,58 miliarde dolari în acest an, la 105,8 miliarde dolari în 2025. De asemenea, la sfârşitul acestei perioade va furniza 1,8 milioane de locuri de muncă stabile. Iar campania guvernamentală Skill India va oferi posibilitatea ca 400 de milioane de oameni să fie pregătiți până în 2022. Acum, trainingurile oferite de companiile de vânzări directe sunt urmate de  cinci milioane de oameni pe an.
 
Make in India: Potenţialul mare este dat şi de faptul că multe companii de vânzări directe îşi deschid filiale în India, iar unele optează pentru fabricarea produselor lor aici, datorită iniţiativei  „Make in India – Făcut în India”.
 
Capacitarea femeilor: Datorită faptului că produsele pentru femei domină în ofertele firmelor de vânzări directe, a fost atras un mare număr de indience în această industrie. În 2015, peste 3 milioane de femei erau distribuitori.
 
India digitală: Vânzările directe au adoptat măsuri în spaţiul digital care nu sunt doar în avantajul companiilor din această industrie, ci uşurează munca distribuitorilor şi îmbunătăţesc experienţa pentru ei şi pentru consumatori. Aplicaţii pentru mobile şi website-uri au fost lansate de companiile de vânzări directe pentru distribuitori, facilitând comandarea de produse, supraveghind plăţile şi oferind module de training.
 
Startup Undia: Vânzările directe au promovat startup-uri în domenii precum transport şi logistică, training, dezvoltare de aplicaţii etc.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *