Valeria Tudor conduce, la doar 24 de ani, Departamentul de comunicare al companiei Capra Nera

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Valeria Tudor este probabil cel mai tânăr Communications Manager din cadrul unei companii de vânzări directe de top. Absolventă meritorie de Relaţii Publice şi Comunicare – SNSPA şi Master of Arts în Mass Communications – London Metropolitan University, ea s-a alăturat echipei CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland, în calitate de Manager al Departamentului de Comunicare, gestionând eficient toate activităţile de relaţii publice ale companiei, la doar 24 de ani, informează un comunicat al companiei citat de Ziua de Constanța.

Valeria Tudor privește acest nou job ca pe o nouă provocare. Vremurile în care trăim ne fac să fim mai pragmatici, iar criza ne aduce de cele mai multe ori în faţa unor decizii importante. CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland a hotărât să investească în comunicare, crezând în puterea acesteia, la fel de mult ca mine. O companie de vânzări directe de top, cu o conducere preocupată de calitate, este întotdeauna un loc perfect pentru a dezvolta campanii inedite, pentru a învăţa cât mai mult de la oamenii din jur şi pentru a împărtăşi cunoştinţele cu ceilalţi. Îmi ador job-ul pentru că este o provocare în fiecare zi şi sunt încântată că mi s-a oferit această şansă, declară aceasta.

Compania CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland a intrat pe piaţa din România în anul 2000 și în prezent pune la dispoziţia clienţilor săi peste 300 de produse pe diferite segmente: îngrijirea locuinţei, îngrijire personală, suplimente alimentare, produse cosmetice pentru toate vârstele, produse cosmetice terapeutice, cosmetică colorată, produse textile şi accesorii.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar