Sucessful-People

Un ritual săptămânal simplu, care te poate face un lider mai bun

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Sucessful-PeopleÎn fiecare vineri dimineaţa, Jim Ayres, director al Amaway America de Nord, ia micul dejun cu câte un angajat al companiei, la un restaurant în apropiere de sediul din Ada, Michigan. El se asigură astfel că va menține relații vechi și va putea să creeze altele noi în întreaga organizație.

Alege mereu un angajat pe care nu-l vede des. Acel angajat poate fi senior executiv sau un lucrător începător, cineva care activează în Ada sau cineva care lucrează în altă parte a lumii.

Ca să ai succes cu adevărat, trebuie să construieşti relaţii grozave”, a declarat Ayres pentru Business Insider.

Aşa că el păstrează o listă de serviciu cu persoanele pe care ar dori să le invite la micul dejun ca să le cunoască mai bine. Ayres a spus că adună noi perspective de la fiecare. Din conversaţiile de la micul dejun, descoperă lucruri care îl ajută să genereze o imagine mai clară despre viitorul companiei.

De exemplu, a luat recent micul dejun cu un angajat de nivel mediu, care i-a spus despre experienţele lor în interacţionarea cu proprietarii afacerii.

„M-am ales cu o perspectivă reală în ceea ce priveşte problemele liderilor noştri pe care le au în formarea” noilor angajaţi, a spus el, şi a plecat cu idei de a îmbunătăţi programul de pregătire.

Nu contează cu cine ia masa, Ayres spune că învaţă lucruri care „nu apar în întâlnirile săptămânale cu staff-ul executiv”. Despre partenerii săi de masă, el a spus: „Mă pot educa cu ce se întâmplă acolo”.

Tu cu cine ți-ai propus să iei masa zilele următoare?

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar