fb

Un pont de la Facebook

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

fbFacebook are de câteva zile un nou look. Mai exact are un nou logo. Cu litere mai subțiri și mai pronunțate, acesta atrage privirea mai repede, iar scopul este acela de a avea un impact mai mare atunci când utilizatorii intră pe Facebook utilizând telefoanele mobile.

Pe scurt, intenția strategiei de brand este modernizarea logo-ului astfel încât acesta să fie mai prietenos și mai abordabil, după cum a declarat pentru The Wall Street Journal însuși directorul de creație al Facebook Josh Higgins.

Uriașa rețea de socializare a raportat că în 2014 numărul utilizatorilor săi care folosesc telefoane mobile a crescut de la 79% la 87% din utilizatorii săi activi în fiecare lună. Cu 1,44 miliarde de oameni care vizitează Facebook-ul în fiecare lună, procentul de 8% al celor care au sărit în barca utilizatorilor mobili este un semnal care merită luat în seamă de orice companie.

Dincolo de Facebook, un studiu al Națiunilor Unite arată că numărul oamenilor de pe planetă care au acces la telefonie mobilă este mai mare decât al celor care au… toaletă.

Statistica este valabilă și pentru companiile de vânzări directe, astăzi deseori telefoanele mobile fiind locul de întâlnire al acestora cu clienții, iar brandurile, așa cum se spune, au o singură șansă să facă o primă impresie bună.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *