Tupperware a vândut Beauticontrol către Youngevity

Tupperware a vândut Beauticontrol către Youngevity

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Tupperware a vândut Beauticontrol către YoungevityTupperware a vândut Beauticontrol către Youngevity International, Inc., potrivit unui anunț comun al celor două entități de la începutul săptămânii trecute. Ca parte din înțelegere, Yougevity va integra forța de vânzări a Beauticontrol în cadrul companiei sale, precum și produsele de marketing cu însemnele Beauticontrol și alte mărci în portofoliul său de produse. Youngevity va comercializa, de asemenea, produsele cu marca Beauticontrol membrilor săi. Tupperware va dobândi o parte din drepturile din vânzările viitoare ale reprezentanților Beauticontrol și din vânzările de produse din linia Beauticontrol realizate de membrii existenți Youngevity.

„Nu puteam fi mai încântați de încheierea acestui acord cu Youngevity. Credem că istoria de 20 de ani a Youngevity și fundalul său impresionant o fac compania ideală pentru a primi Beauticontrol cu brațele deschise în familia mărcilor sale. Înțelegerea va permite forței de vânzare a Beauticontrol să poată achiziționa din nou multe dintre produsele pe care aceștia și clienții lor le îndrăgesc. Ca parte din Youngevity, linia de produse Beauticontrol va avea un public și mai larg prin intermediul membrilor existenți și datorită aderării la Youngevity, iar reprezentanții de vânzări ai Beauticontrol se vor putea bucura de o oportunitate neamaipomenită de câștig din direct selling. Deși este foarte probabil să fie modeste în orice an, monetizarea acestor bunuri Beauticontrol este un câștig pentru acționarii Tupperware Brand”, a declarat Rick Goings, Președinte și CEO Tupperware Brands.

„Suntem încântați și mândri că am intrat într-un parteneriat cu Tupperware, care a construit un brand global și companie emblematice și impresionante. Așteptăm cu interes primirea forței de vânzare a Beauticontrol și extinderea dezvoltării produselor inovatoare pentru care Beauticontrol a devenit cunoscut de peste 27 de ani”, a declarat Steve Wallach, CEO și Președinte al Youngevity.

Despre Tupperware Brands Corporation

Tupperware Brands Corporation (NYSE: TUP), prin intermediul unei forțe independente de vânzări de 3,2 milioane de persoane, este lider global în comercializarea de produse inovatoare, premium pe mai multe segmente de mărci utilizând vânzările sociale. Categoriile și mărcile de produse includ soluții de preparare, depozitare și servire pentru bucătărie și casă disponibile prin marca Tupperware și produse de îngrijire personală și frumusețe prin mărcile Avroy Shlain, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics și Nuvo.

Despre Youngevity International, Inc.
Youngevity International, Inc. (NASDAQ: YGYI), este o companie de lifestyle omni-direct, lider în domeniu, ce oferă un model hybrid de afacere în direct selling, care pune la dispoziție și servicii de e-commerce și puterea social sellingului. Adunând o linie principală de produse și servicii sub o singură entitate corporate, Youngevity oferă produse din șase categorii de retail de top: sănătate/nutriție, casă/familie, alimentație/băuturi (inclusiv cafea), spa/beauty, îmbrăcăminte/bijuterii, precum și servicii inovatoare. Compania a luat ființă în cursul fuziunii, din vara anului 2011, dintre Youngevity Essential Life Sciences și Javalution Coffee Company (acum parte din divizia de alimentație și băuturi a companiei). Compania rezultată a devenit Youngevity International, Inc. în iulie 2013.

La sfârșitul lunii octombrie, Tupperware a anunțat că începând cu luna martie a anului viitor va închide fabrica sa din Franța.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar