gender

Tupperware, una din cele 3 companii care anunţă nou parteneriat cu HeForShe, program ONU destinat femeilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Rick Goings3Rick Goings, preşedinte şi CEO al Tupperware Brands, ar dori ca şi ceilalţi colegi CEO să încerce să promoveze femei aşa cum Wall Street încearcă să promoveze companii subevaluate: Nu e vorba să faci ceea ce e bine sau să punctezi la capitolul PR, este pur şi simplu business.

„Vreau ca ei să vadă partea de business din paritatea de gen (feminin vs. masculin). În afaceri, femeile sunt un „activ” subapreciat şi va constitui un avantaj în afacere pentru cei care realizează oportunitatea să le dezvolte.”

Rick Goings, preşedinte şi CEO Tupperware

Iată unul din motivele pentru care Tupperware Brands, care deţine un model de afacere bazat predominant pe forţa de vânzare feminină pe tot globul, a semnat în calitate de una din primele companii participante la programul ONU pentru femei HeForShe, destinat egalităţii de gen. HeForShe se concentrează pe invitarea unor oameni ca Goings să se alăture femeilor în lupta pentru egalitatea de gen.

genderCampania HeForShe a anunţat că Tupperware Brands, Unilever şi PricewaterhouseCoopers – toate trei conduse de CEO bărbaţi – au fost de acord să fie primii parteneri corporatişti. Tupperware a făcut un angajament pe trei ani, în valoare de 500.000 de dolari.

Apropierea de egalitatea de gen nu este ceva nou pentru Goings, care este unul dintre cei trei bărbaţi componenţi ai Consiliului Agendei Globale al World Economic Forum pentru Egalitate de Gen, iar el spune că „bate toba” de ani de zile la întâlnirile anuale de la Davos pe tema nevoii de mai multă implicare şi aplecare pe problemele de acordare de putere femeilor şi egalităţii de gen.

Rick Goings a venit în Tupperware de la Avon, unde, la un moment dat, a condus operaţiunile companiei pe cosmetice în Germania. Îşi reaminteşte că „aproape toate rapoartele erau făcute de mame singure care îşi pierduseră soţii în Al Doilea Război Mondial”.

Goings este încurajat de fluxul crescut de femei în poziţia de a fi promovate în posturi executive şi de cererea crescândă pentru genul de abilităţi pe care de obicei de au femeile. „Nu mai căutăm tipul de persoane command-and-control. Căutăm command-and-collaborate.”

Sursa: fortune.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *