cbs interview

Tupperware schimbă strategia

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

cbs interviewCEO-ul și Președintele Tupperware Brands Corporation, Rick Goings, vorbește, într-un interviu acordat canalului CBS News, despre schimbarea de strategie a companiei în ceea ce privește produsele sale.

Iată câteva din explicațiile și informațiile oferite CBS de Rick Goings:

– Diferențele culturale între piețele unde este prezentă compania fac ca în SUA un produs să se cumpere pentru preț, iar în Franța pentru calitate.

– Adaptarea la piața din zilele noastre a făcut ca marca Tupperware să nu mai însemne în proporție de 85% cutii pentru depozitarea alimentelor, gama aceasta a fost lăsată magazinelor de discount, ci doar 30% din produse. Gamele s-au diversificat și includ acum produse high-tech menite să economisească timpul de gătit al femeilor și să le lase mai mult timp liber.

– La fiecare 1,4 secunde are loc o petrecere Tupperware în lume, găzduită de una din cele 2,8 milioane de asociate ale companiei. Chiar dacă definiția petrecerii s-a modificat de-a lungul timpului și a ajuns la o seară petrecută cu fetele, în continuare acestea se bucură de un mare succes. Cunoștințele, rudele și prietenele care vin la o petrecere înseamnă costuri reduse ale producătorului pentru publicitate și chirie, bani care merg către distribuitori.

– Femeile vor să fie antreprenoare; cea mai mare țară musulmană din lume, Indonezia, are cele mai multe femei care câștigă peste 100.000 $ anual decât a avut vreodată în istorie.

– Ele sunt multi-tasking, iar bărbații nu, așa se explică procentul covârșitor de 99% al acestora în afacerea Tupperware. Femeile din Indonezia vor și job, și afacere proprie, iar soții lor își dau seama că vor avea o viață mai bună dacă le vor sprijini.

– În ton cu aceste schimbări, a avut loc și modificarea culorii din albastru în magenta, tot pentru a se adapta gusturilor și preferințelor femeii moderne.

VEZI AICI MATERIALUL CBS – VIDEO

Rick Goings a fost prezent și în România în acest an, la un seminar de dezvoltare personală susținut pentru cele 250 de reprezentante ale Tupperware din România și Bulgaria. Vezi un interviu oferit de acesta în România

Tupperware are o vechime de peste 60 de ani în producerea de recipiente revoluționare (care ajută la menținerea alimentelor proaspete mai mult timp), vase și instrumentele de gătit cu garanție pe viață.

Sursa:   CBS News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar