tupperware1-600x400

Tupperware pregătește recipiente pentru bucătăriile viitorului

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

tupperware1-600x400Fanii Tupperware admiră inovația și designul produselor, nu prelucrarea materialelor plastice, a arătat David Kusuma de la tribuna Conferinței dedicate inovației și dezvoltării tehnologiei maselor plastice, care a avut loc în iunie la Penn State Erie.

„Ceea ce aduce valoare consumatorilor este creativitatea și invenția pe care echipa ta le pune la bătaie, în scopul de a utiliza materialele și tehnologiile într-un mod unic”, a declarat Kusuma, vice-președinte de dezvoltare a produselor Tupperware.

Calitatea este un dat pentru clienții Tupperware, existând cazuri de familii care lasă recipientele lor Tupperware din generație în generație. Clienții majoritari ai companiei din Orlando – Florida provin din populația cu venituri medii, care în urmă cu 5 ani se afla în procent cel mai mare în Europa. „Până în 2020, se estimează că mai mult de jumătate din clasa mondială de mijloc va proveni din regiunea Asia-Pacific”, iar produsele noi sunt cheia pentru a atrage acești consumatori. Kusuma a mai specificat că echipa sa de dezvoltare lucrează la 150-200 de produse noi în fiecare an.

Acesta a dat câteva indicii și referitor la recipientele „inteligente” care se vor găsi în bucătăriile viitorului, cum ar fi, spre exemplu, vasele cu LED-uri care semnalizează când se golesc.

”Nu ar fi interesant”, a întrebat Kusuma, „dacă atunci când vă aflați la supermarket ați putea comunica cu recipientele de acasă și să le întrebați practic cât zahăr mai aveți?”

Sursa: Plastic News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar