vase

Tupperware continuă să inoveze în lumea plasticului

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...

vaseTupperware le vine multor consumatori în minte când se gândesc la plastic. Și este remarcabil că, după mai bine de 60 de ani de prezență pe piață, echipa Tupperare continuă să inoveze.  Vorbind la prima conferință a Societății de Ingineri în Plastic din China, care a avut loc pe 11-12 decembrie, în Shanghai, David Kusuma, vicepreședinte de dezvoltare de produs, a împărtășit cu participanții modul cum Tupperware experimentează cu materialele plastice.

Materialul plastic rămâne în continuare de bază pentru Tupperware, a declarat Kusuma într-un interviu acordat pentru Plastics News. Materialul plastic este unul dintre materialele cele mai versatile, putând alege de la moale la tare, de la rezistență la temperatură ridicată sau la temperatură scăzută. Compania nu este în căutare de materiale noi, ci se orientează mai mult către soluția produsului, iar materialul are rolul de a rezolva o parte din această problemă.

Sub presiunea consumatorilor și a noilor inovații interesante, compania a început să se uite în direcția materialelor plastice ecologice, dar nu este complet acaparată de biomateriale, întrucât nu toți biopolimerii au o amprentă scăzută asupra mediului, iar durata de viață pentru produsele Tupperware este foarte mare (unele au chiar garanție pe viață).

Un exemplu de produs de mare succes al Tupperware este cutia pentru brânză, cu membrană semipermeabilă, care ajută la gestionarea conținutului de umiditate al brânzei în starea de refrigerare.

Prezentarea lui Kusuma de la conferință a fost legată de cele patru aspecte cheie, strategice pentru consumatori, pe care compania le-a identificat pentru a ajuta la stabilirea direcției de design a companiei: sănătate, organizare, bani și mediu. El a mai spus că Tupperware are ca scop să atingă o rată de succes de 50% în proiectele aflate în faza de cercetare-dezvoltare.

Sursa: Plastic News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar