Trei sfaturi simple pentru crearea unui brand eficient

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

La fel ca marketing-ul, branding-ul tradițional  este mai important ca orice altceva. Motivul este simplu. Branding-ul traditional este un constructor de fundație care vă definește și care stabilește o identitate de încredere pentru a relaționa cu consumatorii.

Construirea fundației unui brand este necesară înainte de a începe chiar și un plan de marketing sau de publicitate, deoarece acesta este fundamentul a ceea ce este marca dvs. și a ceea ce va deveni. Iată câteva sfaturi simple pentru crearea unui brand eficient pentru startup.

1. Fii consecvent în construirea brand-ului. Ca și în tot ceea ce faci în afacerea ta, trebuie să fii consecvent. Coerența este un concept simplu, ca respirația.

2. Fii brand-ul tău în orice moment. Nu te poți aștepta ca oamenii să-ți sprijine brand-ul dacă nu văd asta la tine.

3. Fii isteț, nu ieftin. Nu te poți aștepta să construiești un brand, dacă ești în căutarea de soluții ieftine. Trebuie să înțelegi valoarea la care vrei să ajungi cu afacerea ta și, realist, pune o valoare în bani pe destinația respectivă. Investește în servicii de calitate, cum ar fi un logo, web design și cărți de vizită. Cost-eficacitate este cheia pentru a nu fi ieftin.

Branding-ul este un instrument fundamental care trebuie să fie utilizat în faza debutului  afacerii tale. Din păcate, prea multe afaceri se gândesc la branding după ce au ajuns la succes sau nu au reușit să ajungă la rezultatele dorite cu clienții lor.

Branding-ul nu este o opțiune, dacă sunteți în căutarea longevității. Aruncați o privire în jur la brand-urile populare, pe care le susții zi de zi. Având aceste branduri în minte, începe să-ți construiești brand-ul propriu.

Sursa: YFS Entrepreneur

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *