vanzari

A trecut jumătate de an. Vezi evoluția câtorva companii de vânzări directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

vanzariNu Skin a anunțat o scădere de 8% a vânzărilor din trimestrul doi al anului 2017. Dat fiind însă performanța de +5,7% din primul trimestru, Nu Skin a încheiat prima jumătate a anului cu o scădere de 2%. Dintre regiuni, creșteri au raportat America (13,6%) și EMEA (1,3%), însă cea mai mare parte a vânzărilor, mai exact 80%, vine din regiunea Asia- Pacific, unde vânzările au scăzut în această perioadă.

Compania se declară totuși mulțumită, raportând venituri de 550 milioane de dolari și câștig per acțiune de 0,77$, ceea ce reflectă estimările de la începutul anului. Șeful companiei, Rich Wood, se declară decis să continue aceeași strategie de creștere, focusată pe produse, platforme și programe. Potrivit companiei, noi produse vor fi lansate la evenimentul global Nu Skin Live! din octombrie, printre care și aparatul ageLOC LumiSpa. De asemenea, sunt anunțate noi programe de recompensare a liderilor de vânzări.

Șefa Avon, McCoy, pleacă la presiunea investitorilor

Sheri McCoy, va părăsi funcția de CEO al Avon anul viitor, la presiunea investitorului Barington Capital, informează Reuters și CNBC. Plecarea lui McCoy încheie o perioadă de 5 ani extrem de dificilă a companiei, culminând cu vânzarea afacerii din SUA după scandalul legat de darea de mită din China. Avon a angajat firma Heidrick & Struggles pentru a identifica succesorul lui McCoy, vizând prin urmare pentru această poziție pe cineva din afara companiei.

Barington Capital a mai exercitat presiuni în vederea înlăturării lui McCoy și în 2015, însă acum a invocat noile cifre negative de la finalul primului trimestru al anului. Avon a înregistrat o pierdere de 2 cenți per acțiune în al doilea trimestru, în ciuda estimării specialiștilor care se așteptau la o creștere de 7 cenți per acțiune, potrivit Thomson Reuters.

Herbalife, după modificările impuse de autoritățile americane

Vânzările Herbalife în trimestrul al doilea al anului 2017 au fost de 1,1 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o scădere de 5% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Compania a înregistrat creșteri doar în regiunea EMEA, o creștere a vânzărilor de 3%, managementul Herbalife exprimându-și dezamăgirea în special vizavi de rezultatele din SUA, Mexic și China. Compania consideră totuși că această scădere în special din SUA este temporară și s-a datorat implementării modificărilor cerute de autorități.

Tupperware încheie pe plus și trimestrul al doilea

Deși cu rezultate mai slabe decât în primul trimestru (creștere de 5,5%), Tupperware a reușit să încheie pe plus și trimestrul doi, mai exact, înregistrând o creștere a vânzărilor la nivel global de 1,4%. Cea mai mare performanță a fost înregistrată în America de Sud – o creștere a vânzărilor de 31%, iar cele mai slabe rezultate au fost înregistrate în Indonezia și Franța. Pentru trimestrul următor Tupperware estimează o creștere de 2-4%.

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar