BBC: Vânzările directe sfidează recesiunea

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

După ce The Wall Street Journal și USA Today au alocat câte un supliment generos network marketingului, este rândul unei televiziuni de știri extrem de serioase să aloce spațiu vânzărilor directe. Este vorba despre postul de știri BBC, care a difuzat un reportaj pe această temă.

Șomajul a atins cel mai ridicat nivel din ultimii 15 ani și nimeni nu se așteaptă la vești mai bune după ultimele cifre date publicității, informează BBC, care remarcă existența totuși a unui domeniu care înregistrează creșteri masive în ultima perioadă, așa-numitele vânzări directe. Iată și câteva cifre – vânzările directe aduc 2 miliarde de lire pe an economiei britanice, iar numărul distribuitorilor britanici a ajuns la 400.000 (încă o noutate ar fi aceea că numărul distribuitorilor de sex masculin este în creștere).

Reporterul BBC Jenny Hill a stat de vorbă cu oameni din domeniu, mai exact din Amway, Avon și Forever, care vorbesc despre posibilitatea de a consuma și oferi produse de calitate sau despre stilul de viață pe care și-l permit. Reportajul aduce în atenție și câteva imagini, pline de culoare, de la începuturile acestui domeniu și se încheie menționând singura calitate necesară candidaților potriviți pentru această activitate: capacitatea și dorința de a munci.

Vezi AICI reportajul BBC.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariile sunt inchise.

NEWSLETTER
* = câmp necesar