Tiens Group lansează o nouă strategie globală de branding dedicată tinerilor

Tiens Group lansează o nouă strategie globală de branding dedicată tinerilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Tiens Group lansează o nouă strategie globală de branding dedicată tinerilorTiens Group lansează o nouă strategie globală de branding dedicată tinerilor, a anunțat Li Jinyuan, președintele grupului, în cadrul unei conferințe de presă, organizată pe 28 ianuarie, la sediul din Tianjin.

Mișcarea are ca scop accelerarea expansiunii internaționale a Tiens Group și se axează pe generația tânără, de până în 40 ani. Strategia va integra teme de noi începuturi, noi metode și noi modele de business într-un nou viitor.

În cadrul conferinței de presă, la care au participat peste 6.000 de persoane, Tiens Group a lansat, de asemenea, noul logo, noul ambalaj de produs și noul website oficial. Strategia digitală de marketing a companiei a fost aplicată în fiecare sector, furnizând utilizatorilor globali interesați de dezvoltarea și oportunitățile de colaborare ale Tiens Group idei clare de implementare, o comunitate prietenoasă cu care să interacționeze și marketing.

În plus, produsele din seria CELLES TIANE M&Y HYDRA, care au câștigat recent Premiul pentru cel mai bun gust în 2017 (din partea SINA Corporation, o companie de media online de top care activează în China și comunitățile chineze internaționale) au fost prezentate publicului pentru prima dată la eveniment.

După luni de planificare minuțioasă și pregătiri la cel mai înalt nivel, Tiens Group duce strategia globală de brand la următorul nivel în 2018, conferința de presă reprezentând startul campaniei.

Despre Tiens Group

Tiens Group a fost fondat în 1995 și, de-a lungul istoriei sale de 23 ani, compania a crescut de la o mică afacere privată la conglomeratul internațional din ziua de azi. În prezent, Tiens Group deține locații în 110 țări și regiuni care acoperă piețe în peste 190 țări în domenii precum bio-tehnologie, managementul sănătății, hotelier și turistic, educație și training, e-commerce, comerț internațional și finanțe. De asemenea, a format parteneriate strategice cu organizații de top din multe țări și a devenit o marcă chinezească globală.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar