Ți-ai pus la punct strategia de marketing pentru canalele social media?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Un articol recent apărut în Huffington Post subliniază că  marketingul dezvoltat pe canalele social media devine o cale din ce în ce mai importantă de comunicare între firme și clienții acestora, o strategie de comunicare în acest sens fiind vitală pentru o mai bună cunoaștere a brandului dvs. și pentru fidelizarea clienților dvs.

Autorul articolului, Michael Tasner, citează un studiu realizat de agenția de publicitate DDB și care arată că 75% din utilizatorii Facebook care urmăresc un brand au făcut recent cumpărături online, iar 84% din aceștia folosesc produsele apărute sub brandul respectiv.

Un alt studiu, realizat de Market Force, arată că 79% din consumatori dau like paginii unui brand pentru a primi discounturi, iar 70% din aceștia caută informații referitoare la reduceri sau evenimente.

Aceste studii ne arată, susține Tasner, că prin intermediul platformelor de social media consumatorii vor să fie informați și să primească ceva în schimbul fidelității lor. Facebook, Twitter și YouTube sunt platforme care permit unui brand să ajungă la un public mult mai bine targetat decât în cazul publicității tradiționale, iar când un consumator dă like sau urmărește un brand înseamnă că vrea informații și că intenționează să folosească informația care îi este oferită.

În plus, consumatorii folosesc informațiile pe care le găsesc pe pagina specială a unui brand fie pentru propriile cumpărături, fie pentru cumpărăturile altor persoane, cărora le face recomandări.

În cazul afacerilor de network marketing, dezvoltarea unui plan de marketing bine pus la punct pentru canalele de social media te poate ajuta astfel să ajungi la acei prieteni ai prietenilor și să îți mărești aria de promovare a brandului.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar