horoscop

Ți-ai făcut o strategie de marketing online pentru 2014? Citește-ți horoscopul!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

horoscopBerbec: Ca lider înnăscut al zodiacului, primul instinct este întotdeauna să adopte un traseu nou și să sară imediat către o tehnologie nou-introdusă pe piață. Este parte din ceea ce te face să ai atât de mult succes în ceea ce faci. Dar în acest an, angajează-te să stăpânești într-adevăr doar câteva rețele sociale. Concentreză-te pe aprofundarea cunoștințelor și întreținerea puternică a comunității. Apoi, poți trece la a cuceri arene noi și interesante. De asemenea, ferește-te de călătorii în zilele de marți.

Taur: Încăpățânarea ta este un activ mare, dar uneori trebuie să știi când să renunți. Așa că atunci când faci inventarul tuturor metodelor tale de marketing, renunță la un lucru. Poate că l-ai ținut pentru că este modul în care ai făcut întotdeauna lucrurile sau pentru că iubești în secret Pinterest. Renunță și canalizează-ți energia către arii care îți adaugă valoare.

Gemeni: Îți place să discuți despre cum se dezvoltă marketingul tău, dar ai într-adevăr spatele acoperit? Pune-ți mintea genială la treabă și fă o analiză serioasă în acest an. Pune-ți un număr de telefon pe site, care să te ajute să vezi câți prospecți îți aduce acesta în realitate. Verifică toate informațiile oferite de Google Analytics, Google Webmaster Tools, Facebook Analytics etc. Asigură-te că ții fiecare aspect al afacerii sub control. Numărul tău norocos e 573.

Rac: Pentru un rac nu e nimic mai bun decât petrecerea timpului acasă cu familia și prietenii. ‘Casa’ ta are marketingul în ordine? Adică website-ul? În acest an, îți vei reface vechiul site, vei aloca ceva timp pentru un SEO mai bun sau poate vei crește viteza de încărcare. 2014 este anul în care îți vei face site-ul piesa centrală a strategiei de marketing.

Leu: Ei bine, anul acesta a venit timpul să-ți transformi dragostea pentru lumina reflectoarelor într-un instrument de marketing valoros. Predarea, prezentarea și vorbitul sunt toate căi fantastice de a face venituri (deși stelele, de asemenea, prezic că din ce în ce mai multe conferințe vor încerca să-și obțină speakerii gratuit în 2014) sau poate fi o tactică de marketing care să ducă la o altă afacere. Promovează-te ca un expert și găsește grupuri care au nevoie să-ți audă mesajul. Acest an poate fi foarte important pentru cariera personală și afaceri în general. Încearcă să porți mai mult verde – îți va scoate ochii în evidență.

Fecioara: Pentru că Fecioarei îi place ca totul să fie curat, ordonat și planificat, probabil are deja un calendar creionat pentru anul 2014. Dacă nu ai făcut-o încă, fixează-ți datele cele mai importante pentru afaceri –vacanțe, sărbători, târguri, evenimente – și scrie-ți ideile referitoare la acestea. Fă planuri vizavi de modul în care vei împărtăși aceste informații.

Balanța: Balanțele sunt recunoscute ca semne ale parteneriatului. Din fericire pentru tine, aceasta este, de asemenea, o mare abilitate pentru un marketer. În 2014, gândește-te cum vei crește cu adevărat parteneriatele strategice. Cu ce alte companii, prieteni și organizații poți face afaceri? Poate că ai de gând să colaborezi cu o organizație de caritate pentru a face bine în comunitate sau vei găsi o companie care acționează ca o mare sursă de referință. Pune-ți mintea la lucru și găsește noi prieteni.

Scorpion: Îți place să pui întrebări despre toată lumea și toate lucrurile, așa că anul acesta ai putea valorifica acest lucru. Creează conținut valoros prin intervievarea oamenilor. Ca și marketeri, mulți dintre noi nu suntem experți în ceea ce promovăm; desigur, știm detaliile de suprafață, dar pentru a ajunge la chestiile interesante care reprezintă conținutul minunat al marketingului ai nevoie să ceri părerea unui expert. Așa că ridică telefonul sau mergi la biroul unui coleg și pune întrebări dificile, interesante. Sapă după nuanțele afacerii tale și vei fi surprins de cât de important este conținutul de nișă.

Săgetător: Îți place să citești fiecare blog și știre care îți iese în cale, astfel încât în ​​acest an provocarea va fi să găsești noi surse de informații. Poate chiar să iei în considerare unele surse non-business. Citește despre știință și literatură și evenimentele curente. Îți vei hrăni creierul, vei face noi conexiuni și vei descoperi idei inovatoare. În ceea ce privește conturile bancare, ai grijă ca soldul să se termine mereu cu ‘9’.

Capricorn: Capricornii vor vrea doar să fie cei mai buni. Dar pentru a face asta, trebuie să își reevalueze în mod constant instrumentele. Facebook întotdeauna zguduie lucrurile, actualizările algoritmice ale Google pot fi o provocare și nici chiar stelele nu pot spune cum ne vor forța să utilizăm Google+ în anul 2014. În acest an, asigură-te că vei construi platforme sigure pentru conținutul pe care îl deții. Asigură-te că blogul tău este puternic, newsletterul este robust și serviciul clienți este minunat. Atunci nu trebuie să îți mai faci griji cu privire la ceea ce face Facebook, poți să te bazezi pe ce faci tu.

Vărsător: Persoanele născute sub semnul Vărsătorului știu cum să se uite la imaginea de ansamblu și să vadă modul în care toate părțile vor lucra împreună. În acest an, Vărsătorii trebuie să se concentreze pentru a face ca toate aspectele legate de marketing să se completeze reciproc. Reutilizezi blogurile în newsletter? Clipurile video sunt împrăștiate pe Facebook? Bun. Lucrează mai inteligent, nu mai mult! Acesta va fi și anul în care te vei împăca în sfârșit cu ideea că nu vei învăța niciodată să tricotezi.

Pești: Peștii reprezintă unul dintre semnele cele mai generoase ale zodiacului, dar oferi într-adevăr destul? Faci o treabă bună dând share materialelor altor persoane, asigurându-te că vă dezvoltați împreună un nucleu de marketeri? Faci tot posibilul astfel încât să ai niște consumatori bine informați? Verifici linkurile înainte să dai share?  Dacă nu, e momentul să te apuci de treabă. Poate fi anul tău!

Sursa: Roundpeg.biz

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar