fruitsvegetables

Tendintele in sanatate si wellness capteaza atentia investitorilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Categoriile hrană naturală şi organică, precum şi stil de viaţă sănătos s-au bucurat de o mare atenţie la Conferinţa anuală ICR XChange desfăşurată între 12 şi 14 ianuarie 2015 în Orlando, Florida.fruitsvegetables

Conferinţa investitorilor are ca element principal de dezbatere dezvoltarea companiilor orientate pe consumator, atât publice, cât şi private. Peste 2.500 de investitori, profesionişti din domeniul capitalului privat, echipe de management, analişti şi bancheri s-au întâlnit la evenimentul care s-a axat pe companii comerciale publice în domeniul natural, cum ar fi UNFI, Hain Celestial, Sun Opta sau Omega Protein. Firmele private prezente s-au bucurat şi ele de atenţie: Dave’s Killer Bread, Bold Organics, Skeeter Snacks şi Sir Kensington’s.

S-a remarcat alocuţiunea lui John Carroll, vicepreşedinte executiv şi CEO la Hain Celestial, în care a subliniat oportunitatea de creştere pentru natural şi organic:

  • Wellness-ul este înrădăcinat în cultuna noastră astăzi.
  • Traiul sănătos a devenit o prioritate fundamentală de fiecare zi.
  • Astfel de produse sunt ceea ce vor „millennials” (generaţia Y – născuţi între 1980 şi 2000).

Alţi participanţi au identificat factori importanţi, cum ar fi îmbătrânirea populaţiei, conştientizarea în creştere a alergenilor şi grija crescândă faţă de organismele modificate genetic şi aditivii alimentari.

Cum se concentrează aceste companii pe piaţă? Şi ce mişcări trebuie înţelese de afacerile din domeniul natural? Steve Bromley, CEO SunOpta, a punctat aceste oportunităţi în tendinţe:

  • Hrana organică – consumatorii se axează pe impactul social şi de mediu.
  • Etichete curate – indică dorinţa de a avea listă simplă de ingrediente.
  • Hrană pură (free-from) – inclusiv alergenii tradiţionali şi OMG (organismele modificate genetic).
  • Superhrană – chia, quinoa, goji, acai și cânepă.
  • Îndulcitori alternativi.
  • Cereale integrale – axate pe produse cu valoare nutritivă ridicată.
  • Proteine – cu certificat de sănătate şi bazate cât mai mult pe plante.
  • Fructe şi legume – consumul este bazat pe recomandare.
  • Hrană cu etichetă privată – consumatorii au acceptat-o.
  • Nutriţie portabilă – creşte cererea de opţiuni sănătoase „la pachet”.

Sursa: newhope360.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar