Tendinte in 2013: Reclamele vor fi articole si viceversa

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În prezent aproape toată lumea își petrece timpul pe site-uri de socializare și știe de asemenea cum să închidă o reclamă pop-up dintr-un click al mouse-ului. Aceste tendințe confirmă o nouă modalitate de marketing, una bazată pe conectarea oamenilor prin conținutul online.

Prin conținut se înțelege aproape orice: postări pe bloguri, podcast-uri, clipuri și prezentări video. Cheia este, potrivit Inc.com, ”antrenarea” clienților și determinarea lor să împărtășească aceste informații cu alții.

Crearea conținutului pentru propriul tău website este doar o partea a jocului. Există milioane de utilizatori ai celor mai importante site-uri de social media –  Facebook, Twitter, Tumblr, Pinterest, Instagram, LinkedIn, Google+ și YouTube – fiecare dintre ei prezentând oportunități de a obține și angaja noi audiențe. Acest lucru nu se poate face însă prin bannere și alte abordări tradiționale. În locul lor, cei care lucrează în publicitate au început să lucreze la așa numita publicitate nativă, de care veți auzi foarte mult în 2013.

Publicitatatea nativă urmărește formatul, stilul și vocea platformei pe care apare, astfel încât cineva care vizitează site-ul să vadă publicitatea ca parte integrală din restul conținutului, nu ca pe o intruziune nedorită în ceea ce vizitatorul este obișnuit să găsească pe site. Și lucrurile par să funcționeze astfel: o statistică referitoare la activitatea pe Facebook în al doilea trimestru al acestui an, spre exemplu, arată că rata accesării publicității marcate ca „sponsored story” a fost cu 53% mai mare decât în cazul zonei de publicitate.

Citește mai mult despre acest subiect pe Inc.com.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar