Tendințe de urmărit în materie de dezvoltare personală

Tendințe de urmărit în materie de dezvoltare personală

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Tendințe de urmărit în materie de dezvoltare personalăCâteva tendințe, formate de preferințele mereu schimbătoare ale consumatorilor despre cum le place să primească informația, vor continua să aibă impact asupra modului în care companiile de vânzări directe împart resursele de dezvoltare personală atât cu proprii angajați, cât și cu membrii independenți ai forței de vânzări în 2018:

Microlearning

Termenul de microlearning se referă la procesul de învățare în etape scurte, potrivit oamenilor ocupați, care se utilizează deseori prin intermediul dispozitivelor mobile pentru că oferă flexibilitate. Majoritatea dintre noi nu au timp să participe la un webinar care durează o oră sau mai mult. Efectul cumulativ al acestor etape scurte de învățare este mai mare decât ne-am putea imagina.

Connie Tang, președinte și CEO al Princess House, compania producătoare de veselă de bucătărie și obiecte decorative din Taunton, Massachusetts, SUA, își petrece mare parte din viață făcând naveta între casa ei din California și apartamentul său din Rhode Island de lângă sediul Princess House. Astfel, folosește timpul petrecut pe drum pentru a se instrui utilizând arta microlearningului.

„Când sunt pe Coasta de Vest, lucrez conform orelor de pe Coasta de Est. Nu dorm prea mult. Dar găsesc ocazii pentru a învăța, și nu trebuie să fie un proces dificil sau care să necesite timp imens”, spune ea. „Citesc articole scurte sau mă uit la clipuri video care mă interesează de 2 minute, apoi îmi ia doar 2 secunde să le distribui. Dacă este important pentru tine, îți faci timp.”

Multichannel

Unii oameni preferă să învețe din clipuri video, unora le place să o facă la telefon, altora le place să o facă citind din confortul biroului de acasă sau prin intermediul unei aplicații între întâlnirile de afaceri. E nevoie în zilele noastre ca o companie de direct selling să fie prezentă peste tot? Într-un cuvânt, da. Trebuie să se intersecteze cu consultanții exact acolo unde se află.

„Cred că poți fi totul pentru fiecare în parte atâta timp cât te concentrezi pe esența mesajului pe care îl trimiți și pe consecvență”, spune Jane Creed, președinte și CEO al Wine Shop At Home, o companie de direct selling în materie de mărci artizanale de vin, cu sediul în Napa, California. „Trebuie să oferim răspunsuri multor oameni în multe feluri diferite, dar personal consider că noi creștem învățând cum să facem acest lucru.”

Gamification

Unele companii de direct selling au încorporat procesul de gamification în modulele de dezvoltare personală, oferindu-le membrilor din forța de vânzare posibilitatea de a câștiga insigne virtuale sau de a intra în competiții sănătoase cu clasamente bine stabilite. Gamification se potrivește ca o mănușă direct sellingului, pentru că segmentul se bazează pe cultura recunoașterii meritelor și aprecierii eforturilor. Premiile cad pe locul doi deseori în favoarea laudelor și atenției care vin odată cu atingerea obiectivelor cu succes. Când membrii din vânzări pot vedea în timp real cine este cel care depune cel mai mult efort pentru a ajunge în fruntea echipei se simt puternic motivați pentru a-și întări propriile eforturile. În plus, procesul de gamification contribuie la ralierea membrilor în jurul unui țel comun care este benefic pentru toți.

Social learning

Unelte ca Skype, Slack și alte platforme de mesaje, precum și rețele sociale in-house, oferă canale eficiente prin care companiile pot disemina conținut despre dezvoltarea personală și pornesc discuții, chiar insipiră conținut generat de utilizatori printre membrii forței de vânzări. Drept urmare, membrii rețelei de vânzare devin influenceri.
Wine Shop At Home se bazează mult pe Facebook în materie de social learning. O consecință interesantă a diseminării conținutului de dezvoltare personală pe Facebook este schimbul spontan de idei care are loc spontan între reprezentanții de vânzări, consideră Creed. „Mantra noastră este vinul este socializare, așadar facem multă dezvoltare personală pe Facebook”, adaugă ea.

Personalizarea

Înăuntrul și înafara canalului de direct selling, pare că cererea pentru personalizare este în creștere. Sistemul „one size fits all” nu funcționează atunci când vine vorba de dezvoltare personală; totuși, oamenii încep o afacere de direct seling din motive diferite și au intenții variate. Strict din punct de vedere al dezvoltării personale, nici un student nu se aseamănă cu altul.
O singură îndemânare, cum ar fi creșterea încrederii, rămâne relevantă pe parcursul traseului unui individ pe tărâmul de direct selling, dar ar putea fi nevoit să învețe în feluri diferite cum să servească o varietate de publicuri. Mai multe companii din direct selling dezvoltă modalități specifice de învățare bazându-se pe nivelul individului în cadrul forței de vânzări. În plus, companiile din industrie investesc mai puternic în tehnologie care livrează conținut de nișă în funcție de activitatea forței de vânzări.

Realitatea virtuală

Realitatea virtuală ar putea oferi oportunități de îmbogățire a ofertelor de dezvoltare personală în cadrul segmentului de direct selling. Există, însă, câteva chestiuni care trebuie rezolvate mai întâi, inclusiv costurile, accesibilitatea și mai ales experiența.
„Totul se reduce, ca în cazul întregii tehnologii, la acces”, spune Tang. „Cred că aceasta va fi adevărata provocare – latura practică a ei, de a o aduce în piață și la oamenii care îți dorești să o aibă.”

Vrei să ai succes în propria ta afacere în 2018? Atunci află care sunt pașii simpli pentru dezvoltarea ei.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar