Anca Bucur 1

Te-ai apucat de sport și… te-ai lăsat? Iată 10 sfaturi de la o campioană: Anca Bucur, Miss Fitness Universe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Anca Bucur 1 1.      De câte ori ne antrenăm pe săptămână?

Trebuie să ținem cont de timpul fiecăruia și condițiile pe care le are acesta. Aș recomanda mai degrabă 30 de minute zilnic – fie un antrenament la sală, o alergare ușoară, mers alert sau înot.

2.      Ce și când mâncăm înainte de antrenament

Fie că ne antrenăm dimineața, la prânz sau seara, avem nevoie de combustibil pentru susținerea efortului și obținerea rezultatelor dorite. Astfel cu două ore înainte de antrenament facem plinul cu energie: carbohidrați – fulgi de ovaz, orez integral, fructe – o banană, un măr sau o portocală). Toate aceastea în funcție de ora antrenamentului.

3.      Ce mâncăm după antrenament

Proteină, pentru refacerea țesutului muscular (carne slabă, lactate slabe, albușuri de ou, la care adaugăm vitamine și fibre cu ajutorul unei salate fresh)

4.      Hidratarea

Ne hidratam cu apă, pe tot parcusul zilei, nu doar în timpul efortului mai intens.

 5.      Cifra magică 5

Nu sărim niciodată peste micul dejun și respectăm regula celor trei mese și două gustări sănătoase.

6.      Mișcarea în timpul vacanțelor

Când mergem în vacanță nu trebuie să excludem sportul (orice tip de mișcare) pentru a ne menține tonusul și buna dispoziție. Astfel ne va fi mai ușor când vom relua programul de antrenament.

7.      “Must have”-uri zilnice

Salatele, legumele și unele fructe nu trebuie să lipsească din meniul nostru zilnic.

8.      Tentațiile

Nu pleca la cumpărături fără o listă cu ceea ce trebuie să cumperi. Astfel nu vei fi tentat să treci pe la raioanele cu “alimente interzise”.

9.      Știi ce mănânci?

Citește eticheta de pe produsele pe care le consumi.

10.      Echilibru

Găsește un echilibru între activitatea ta zilnică, sport și alimentație. Toate trei sunt la fel de importante.

 

Anca Bucur, antrenor și consultant în fitness, este singura româncă dublu medaliată în cadrul concursului mondial de fitness “Miss Fitness Universe”, organizat în Miami, Statele Unite ale Americii. În urmă cu doi ani, Anca a impresionat juriul și a câștigat marele premiu iar în 2013 i-a cucerit din nou pe americani, acordându-i titlul suprem la categoria profesioniști.

Anca Bucur este prima sportivă din România sponsorizată de Herbalife, alăturându-se astfel celor celor peste 100 de alți atleţi sponsorizaţi de Herbalife, printre care și Cristiano Ronaldo. Herbalife va colabora cu Anca Bucur pentru a-i dezvolta şi optimiza programul personal de nutriţie, oferindu-i în acelaşi timp o gama completă de nutriţie pentru activitatea sa sportivă.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. anonim

    e foarte rau sa te lasi de sport chiar daca nu esti sportiv de performanta tot trebuie sa faci ca iti place sau nu asta este dar lenea trebuie lasata deoparte sunt bune si aceste produse herbalife dar daca te si tii de ele adica dupa ce faci antrenament bei shake-ul aloe vera si ceaiul thermojetics dar numai mananci nimic acasa decat dupa o ora doua dar de preferat ar fi sa fie si ceva sanatos multa lume nu accepta herbalife pentru ca prefera sa lucreze la aparate in diferite sali obisnuite fara asa ceva unii de teama ca ar muri sau ca ar face vreo boala doamne fereste pai daca produsele astea nu erau bune mai existau atatia oameni sa faca aceasta afacere plus ca si in afara prinde bine aceasta idee concept la asta nu ai cum sa iei teapa ca la zepter avon california fitness amway etc in spatele acestui proiect sta si munca unor oameni extraordinari de deosebiti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar