Supliment USA Today dedicat industriei de network marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Direct Selling News își continuă campania de informare despre industria de network marketing. După ce anul trecut a scris materiale pentru un supliment al The Wall Street Journal și pentru un supliment al USA Today, aceasta din urmă recidivează. Astfel, ediția de week-end 13-15 aprilie 2012 a USA Today a beneficiat de un nou supliment semnat Direct Selling News, 24 de pagini de informații despre domeniul de network marketing și ce oferă acesta.

Articolul care dă și titlul suplimentului este Drumul înapoi spre prosperitate, semnat de Chelsea Greenwood. Printre ideile abordate în articole se numără aceea că network marketingul se adresează tuturor categoriilor de vârstă, și celor mai tineri, pensionarilor, dar și celor aflați între aceste două segmente extreme de vârstă sau aceea că industria de network marketing le oferă clienților nu doar un distribuitor care le poate răspunde la întrebări, ci și un consultant, care le poate oferi o soluție pentru problemele lor.

Alte articole se referă la rețelele de socializare și inovațiile comerțului social prin intermediul cărora oamenii pot fi conectați la produsele și serviciile de calitate superioară oferite de industria de network marketing și, nu în ultimul rând, la implicarea companiilor MLM în acțiuni de caritate (conform unui raport din 2009 al WFDSA, 3 din 4 companii, adică 72%, se implică în asemenea acțiuni).

Vedeți câteva pagini din suplimentul USA Today.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariile sunt inchise.

NEWSLETTER
* = câmp necesar