motiv

Studiu SELDIA: Vezi ce îi motivează pe distribuitorii companiilor de vânzări directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

motivAsociația Europeană a Companiilor de Vânzări Directe – SELDIA a dat publicității recent un nou studiu asupra situației vânzărilor directe în Uniunea Europeană. Cercetarea socio-economică a fost realizată de firma franceză de cercetare a pieței Ipsos și reprezintă primul studiu din ultimii 10 ani care vizează motivația oamenilor implicați în acest domeniu. Deși România nu se numără printre țările care au fost incluse în studiu, acesta merită toată atenția (țările incluse sunt: Italia, Marea Britanie, Germania, Slovacia, Republica Cehă, Olanda, Polonia, Franța, Spania, Lituania și Suedia).

Iată câteva dintre rezultatele studiului:

  • 88% dintre distribuitorii companiilor de vânzări directe sunt femei
  • Cel mai mare grup, mai exact 26%, este reprezentat de persoane cu vârsta între 35 si 44 de ani
  • Perioada medie de implicare în vânzări directe este de aproximativ 6 ani
  • 42% sunt persoane care au un job full time, 27% sunt distribuitori care se focusează pe vânzări directe
  • principala motivație a implicării distribuitorilor este acela că le plac produsele sau serviciile pe care le recomandă
  • în medie, distribuitorii alocă vânzărilor directe aproximativ 12 ore pe săptămână
  • majoritatea vânzărilor sunt realizate în urma întâlnirilor 1 la 1
  • 78% sunt mulțumiți per total vizavi de experiența oferită de vânzările directe
  • 9 din 10 distribuitori au tendința de a rămâne fideli companiei în care activează
  • Invitați să aleagă 3 cuvinte care descriu cel mai bine vânzările directe, majoritatea celor intervievați au ales cuvintele: LIBERTATE, INDEPENDENȚĂ și FLEXIBILITATE.

Vezi AICI întregul studiu, care conține si alte informații utile și interesante.

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar