Sport_Infografic 2

Studiu Herbalife: Atitudini și comportamente în stilul de viață al românilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Sport_Infografic 2 Herbalife Romania anunţă rezultatele celei de-a treia ediţii a studiului „Atitudini și comportamente în stilul de viață al românilor”. Derulat la nivel naţional în ianuarie 2014 şi implementat de compania de cercetare de piață GfK România, studiul își propune să identifice atitudinile și obiceiurile reale ale românilor cu privire la nutriţie, activitate fizică, sănătate și un stil de viață echilibrat. Cercetarea a fost realizată pe un eșantion reprezentativ la nivel urban și național, alcătuit din 800 de respondenți, bărbați și femei cu vârste curprinse între 24-50 de ani.

Herbalife desfăşoară acest studiu din 2011, an de an, în parteneriat cu diverşi lideri de opinie – medici nutriţionişti, specialişti în fitness – având ca obiective pe termen lung informarea şi educarea românilor în ceea ce priveşte nutriţia sănătoasă şi un stil de viaţă echilibrat.

Iată care sunt principalele concluzii ale studiului:

Starea de sănătate şi importanţa prevenţiei

Ca şi în anii precedenţi, în 2013, majoritatea respondenţilor (95%) descriu starea lor de sănătate ca fiind bună, foarte bună sau excelentă. În ciuda acestei convingeri, mulţi români recunosc că este loc să-și îmbunătățească sănătatea: mai bine de jumătate dintre respondenți (58%) suferă la ora actuală de una sau mai multe boli. 19% declară că au hiperaciditate gastrică, 16% suferă de carenţe de vitamine și minerale, anemie, 14% suferă de obezitate, iar 13% au un nivel crescut al colesterolului.

47% dintre respondenţi sunt de părere că alimentaţia sănătoasă reprezintă cel mai important obicei pentru a avea o stare bună de sănătate.

Din păcate, majoritatea lor nu consideră controlul greutăţii şi practicarea unui sport ca având un impact major asupra stării de sănătate. Respondenţii consideră că printre principalii factori care le afectează starea generală de sănătate se numără fumatul, stresul şi lipsa timpului, precum şi grăsimile din alimentaţie, creşterea în greutate şi sedentarismul.

Percepţii legate de controlul greutăţii

În 2013, comparativ cu anii precedenţi, a crescut semnificativ numărul celor care nu sunt satisfăcuți de greutatea lor corporală şi o consideră prea mare. Mai mult decât atât, an de an creşte numărul celor consideră că ar trebui să țină un regim pentru scăderea în greutate, însă amână data începerii acestuia, de la 41% în 2011 la 45% în 2012, ajungând la 48% în 2013 .

23% dintre cei care sunt mulţumiţi de greutatea lor declară că au adoptat un stil de viaţă echilibrat şi sănătos

Liviu Irimia, director de marketing şi vânzări Herbalife România, spune:

“Un stil de viaţă sănătos se clădeşte în timp şi se bazează pe echilibru, consecvenţă şi asumarea responsabilităţii pentru deciziile care ne influenţază sănătatea. Un stil de viaţă echilibrat înseamnă 80% nutriţie sănătoasă şi 20% mişcare. Este viziunea Herbalife, pe care o promovăm prin toate proiectele pe care le derulăm an de an. Ne bucură să vedem că unele aspecte din stilul de viaţă se îmbunătăţesc şi că românii sunt mai informaţi şi conştientienţi de importanţa prevenţiei, dar în continuare observăm multe discrepanţe între percepţii, atitudini şi realitate. Este important să conştientizăm faptul că avem capacitatea de a juca un rol activ în ceea ce priveşte sănătatea noastră.”

Obiceiuri legate de nutriţie şi dietă

Doar 1% dintre respondenţi consideră că o dietă echilibrată se traduce prin mese echilibrate, fără excese culinare şi o bună proporţie a nutrienţilor, în timp ce 78% consideră că un stil de viaţă sănătos şi o dietă echilibrată se obţine prin adoptarea unui program de mese regulat şi limitarea consumului de sare, zahăr şi grăsimi.

Cele mai frecvente obiceiuri de alimentaţie în timpul unui regim pentru scăderea în greutate sunt: renunţarea la masa de seară  58%, mese mai mici şi mai dese 44% şi renunţarea la gustări 35%.

Cele mai multe diete încep primăvara şi toamna, în strânsă legătură cu vacanţa de vară şi perioada sărbătorilor.

Cei care au început să ţină o dietă au investit timp în a se educa cu privire la nutriţia echilibrată. Principala sursă de informaţii legate de diete continuă să fie internetul, urmată de medicul nutriţionist şi cărţile de specialitate, pe locul trei.

Mişcarea şi sportul în 2013

Deși jumătate dintre respondenți declară că nu fac sport deloc la ora actuală sau nu fac mișcare în mod susținut, numărul celor sedendari a scăzut cu 5% faţă de anul trecut. Mai mult, în 2013 numărul celor care practică sport de 2-3 ori pe săptămână a crescut faţă de 2012 cu 3%.

Totuși, ce ne împiedică să facem sport? 53% consideră că sunt mult prea ocupaţi pentru a ajunge la sală sau pentru a alerga în parc şi 11% consideră că sportul implică prea multe cheltuieli, pe care nu şi le permit.

Ce ne motivează să facem sport? 48% sunt motivaţi de faptul că arată mai bine, iar 21%, în creștere cu 3 procente față de anul trecut, practică sport pentru că simt nevoia practicării unui hobby sau a unei activități în afara serviciului. Iar numărul celor care practică sport pentru că le oferă ocazia de a întâlni oameni noi, de a socializa a scăzut cu 5% față de anul trecut (19% în 2012 vs. 14% în 2013)

Programul Herbalife pentru un stil de viaţă sănătos se bazează pe o nutriţie corespunzătoare şi echilibrată, mişcare făcută în mod regulat, odihnă şi relaxare.

Un program echilibrat din punct de vedere alimentar trebuie să ofere o combinaţie echilibrată de calorii, vitamine, minerale, proteine, carbohidraţi buni şi fibre. Portofoliul de produse Herbalife, ce include shake-ul și batonul Formula 1 (înlocuitoare de masă), gustări sănătoase (boabe de soia, batoane proteice), ceai, băutura concentrată de aloe mango precum şi o gamă largă de suplimente nutritive pentru energie şi fitness, oferă soluţii excepţionale adepţilor unui stil de viaţă sănătos, pe termen lung.

Despre Herbalife România

Herbalife oferă o gamă variată de produse pentru controlul greutăţii obţinute în urma unor cercetări ştiinţifice, suplimente nutritive menite să sprijine un stil de viaţă activ şi sănătos, precum și produse pentru îngrijirea personală. Portofoliul Herbalife® include: shake-uri proteice, batoane înlocuitoare de masă şi gustări proteice, suplimente nutritive pentru fitness şi energie, produse pentru îngrijire personală şi produse pentru îngrijirea tenului.

Despre Herbalife Ltd.

Herbalife Ltd este o companie internaţională din domeniul nutriţiei şi al vânzărilor directe care comercializează produse pentru controlul greutăţii, nutriţie şi produse de îngrijire personală. Produsele Herbalife sunt comercializate exclusiv printr-o rețea de distribuitori independenți în peste 80 de ţări.

Compania susţine Herbalife Family Foundation şi programul Casa Herbalife în scopul îmbunătăţirii nutriţiei copiilor din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii legate de compania Herbalife, puteţi accesa website-ul http://ir.Herbalife.com si www.herbalife.ro

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar