Studiu: Chiar si cea mai mica postare in media sociala determina un ROI pozitiv

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Vrei să vezi că 9 din 10 consumatori recomandă brand-ul tău? Un nou studiu, realizat de IAB Social Media Council din Marea Britanie, a evidențiat că 90% din consumatori ar recomanda un brand după interacțiunea cu el prin media socială.

Cercetarea, desfășurată pe o perioadă de opt săptămâni, a măsurat randamentul investițiilor în campanii de media socială a trei mărci FMCG (bunuri de larg consum cu mișcare rapidă): Heinz, Kettle și Twinings. Patru cincimi din participanții la studiu au raportat o înclinare mai mare de a cumpăra un brand mai des în viitor, după ce l-au intalnit în media socială,în timp ce 83% au spus că ar încerca produsul brandului.

Media socială este un instrument deosebit de puternic în mâinile vânzătorilor direcți. Acesta este în esență „expresia digitală a ceea ce modelul de vânzări directe a promovat mereu: o relație personală între furnizor și client, indiferent dacă acesta este un reprezentant independent sau consumatorul final”.

Elementul personal al vânzării directe are oportunitatea să strălucească prin intermediul mediei sociale. Construirea loialității față de brand prin intermediul mass-mediei sociale nu are nevoie de campanii ostentative, cum cred mulți marketeri. „Este destul de simplu – explică specialiștii britanici – prezintă ceea ce oamenii iubesc la marca ta pe o platformă unde se pot împărtăși, de asemenea, părerile consumatorilor.”

Sursa: Marketing Week

 

Sursa:   http://directsellingnews.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar