branduri poza

Studiu: 89% dintre consumatori sunt loiali brandurilor cu valori similare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

branduri poza „Brandurile trebuie să facă mai mult decât să vândă. Trebuie să dovedească faptul că vă doreşte în calitate de client. Trebuie să dovedească asta la fiecare pas al călătoriei”, potrivit unui recent studiu Wunderman.

Potrivit studiului….

Clienţii vor branduri care să se adapteze la nevoile lor.
–    79% dintre clienţii din SUA şi 72% din Marea Britanie consideră branduri doar cele care arată că îi înţeleg şi “au grijă de mine”.

Consumatorii caută branduri care urmează Regula de aur.
–    74% dintre clienţii atât din SUA, cât şi din Marea Britanie spun că brandurile pot stabili noi standarde cu un nivel mai ridicat al serviciului pentru consumatori.

Brandurile ar trebui să se folosească de călătoria clientului pentru a arăta că ştiu şi înţeleg dorinţele şi nevoile consumatorilor.  
–    56% din clienţii din SUA şi 54% din Marea Britanie au un sentiment sporit de loialitate faţă de acele branduri care arată o înţelegere a priorităţilor şi a preferinţelor lor.

Consumatorii fac adesea cumpărături care reflectă credinţe şi valori.
– 89% din clienţii din SUA şi 84% din Marea Britanie sunt loiali brandurilor care împărtăşesc aceste credinţe şi valori.

Consumatorii vor branduri care să întâlnească şi să depăşească aşteptările lor.
– 63% din clienţii din SUA şi 53% din Marea Britanie sunt loiali brandurilor care au depăşit aşteptările pe parcursul întregii călătorii a consumatorului.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *