NS

Social Selling – formulă de succes și pentru Nu Skin

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

NSNu Skin a organizat în 28 ianuarie primul eveniment important de business al anului în România.  Peste 200 de participanți au fost prezenți la evenimentul care a trecut în revistă atât realizările companiei în cei 33 de ani de existență și în ultimul an, cât și strategia pregătită pentru 2017.

Din informațiile oferite de primul speaker, Kata Pal,  Vicepreședinte de Vânzări pentru Europa de Est, menționăm și noi câteva. Astfel, cifra de afaceri a companiei Nu Skin în 2016 a fost de peste 2 miliarde de dolari. Scopul companiei este acela de a atinge la nivel global cifra de afaceri de 10 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă comisioane de 4 miliarde de dolari plătite partenerilor independenți. Totalul comisioanelor plătite până acum partenerilor săi independenți se ridică la 12,8 miliarde de dolari.

Pe scenă au urcat și liderii locali, Răzvan și Andreea Spiridon, Florina Boji, Adrian Hrihor și Liana Barnos. De asemenea, Loredana Cismaș a vorbit despre implicarea socială a companiei Nu Skin și programul Hrăniți copiii.

Prezentarea produselor ageLOC i-a revenit lui Balazs Szoke, specialist în ceea ce privește produsele Nu Skin, care a introdus și prima promoție a anului. Se pare că în 2017 companiile de vânzări directe dau multă atenție corpului. Deviza cu care ne întâmpină Nu Skin este Un an nou, un corp nou, iar până la finalul lunii februarie Programul de remodelare corporală TR90 poate fi achiziționat cu o redNS2ucere de 20%.

O intervenție extrem de interesantă a fost oferită de Tove Rugsveen – Senior Sales Manager North Europe, într-un discurs despre Social Selling, care a împărtășit experiența de succes a partenerilor independenți din Marea Britanie (piața europeană Nu Skin cu cele mai mari vânzări), care dezvoltă afacerea Nu Skin în mare parte pe canalele de social media.

Evenimentul nu putea avea loc, desigur, fără momentele dedicate recunoașterii persoanelor care au atins noi niveluri de calificare. Menționăm aici trei noi niveluri de Rubin, atinse de Corina Cristina Rusu, de Bodi Judit Eniko și de Adrian Horațiu Hrihor, acesta din urmă calificându-se, de asemenea, și pentru un alt tip de recompensă, foarte râvnită, o vacanță la Cape Town. O a doua vacanță a fost câștigată de Răzvan și Andreea Spiridon, care au acceptat și dus la capăt provocarea lansată în mai 2016 liderilor europeni, aceea de a-și crește afacerea cu 17% până la finalul anului.NS3

În a doua parte a evenimentului, Kata Pal a revenit pe scenă pentru a vorbi despre trendurile pe care le are în vedere Nu Skin în 2017 și pentru a prezenta promoțiile de care se vor putea bucura partenerii și clienții Nu Skin anul acesta. Vă putem informa astfel că Nu Skin va lansa în Europa în 2017 nu mai puțin de 11 produse, care se vor adăuga portofoliului de peste 200 de produse al companiei disponibile in aceasta regiune, și va oferi promoții fără a rata niciun prilej special: de Ziua îndrăgostiților, de Ziua femeii și 8 Martie, promoții estivale, de Black Friday și deja celebrul Târg de Crăciun.

Și, dacă tot am mai vorbit de excursii, următoarele Succes Trips oferite de Nu Skin celor mai activi parteneri vor avea loc în Italia (cea din septembrie) și în SUA, la Provo (cea din martie 2018).

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *